2022 m. lapkricio 27 d., Sekmadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: LRT atnaujino vizualinę išraišką, tačiau tai, kas svarbiausia, – išliko

2022-05-13
 
LRT logo E. Bleževič LRT nuotrauka

LRT logo E. Bleževič LRT nuotrauka

LRT žiniasklaidos grupė atsinaujina ir savo auditorijai pristato atnaujintą LRT vizualinį identitetą ir pakitusius visų septynių kanalų logotipus. Nuo ankstyvo ryto televizijų žiūrovai, radijų klausytojai, portalo skaitytojai išvys naujus logotipus, juos jungia speciali kampanija, kurios šūkis: „Tai, kas svarbu, - kinta, tai, kas svarbiausia, - išlieka."
„Atnaujinti kanalų logotipai tampa augančio, įvairiapusiško, atviro ir modernaus transliuotojo išraiška, atspindinčia esminius LRT tikslus - informuoti, kurti, telkti. Šių tikslų negalėtume pasiekti be Lietuvos žmonių, kurie svarbiausiais momentais visada atsigręžia į visuomeninį transliuotoją, taip pat be daugybės profesionalių kūrėjų, patikimų partnerių. Kartu su jais keitėmės, modernėjome, ieškojome naujų turinio formų, naujų būdų pasiekti savo auditoriją. Visgi tai, už ką LRT labiausiai vertina visuomenė, nesikeičia: LRT ir toliau sieks išlikti patikimiausias ir labiausiai žiūrovus ugdantis transliuotojas", - teigia LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.
LRT, siekdamas išlikti aktualus šiandienos auditorijai, per paskutinius keletą metų įgyvendino daug kokybinių pokyčių: sustiprintos naujienų tarnybos, atnaujinti televizijų tinkleliai, autorinės laidos, kokybiškas festivaliuose rodomas kinas, atsinaujinusios visos trys radijo stotys, augantis naujienų portalas LRT.lt, kuriame informacija pateikiama ne tik lietuvių, bet ir anglų, rusų, ukrainiečių kalbomis, šimtais įrašų per savaitę papildomos radiotekos ir mediatekos platformos.
Šiuos svarbiausius - turinio - pokyčius turi lydėti ir modernesnė, šiandieninį LRT bei jo auditoriją atitinkanti vizualinė išraiška, tačiau svarbiausi dalykai nesikeičia - LRT - visuomeninis transliuotojas, ištikimai vykdantis savo misiją Lietuvos žmonėms. Todėl atnaujintą LRT įvaizdį pristato kampanija „Tai, kas svarbu, - kinta, tai, kas svarbiausia, - išlieka."
„Ši kampanija ypatinga tuo, kad jos klipe filmuojasi ne aktoriai, o tikri žmonės su tikromis istorijomis, kurios ir diktuoja klipo scenarijų: visi turi svajonių ar rūpesčių, kurie šiandien atrodo svarbūs, bet nebūtinai tokie bus ryt, o štai svarbiausi dalykai - ilgaamžiai.
Besikeičiantis LRT vizualinis identitetas taip pat atspindi svarbius šiandieninius LRT pokyčius, tačiau esmės nepakeičia. Iki šiol buvusi prekės ženklų architektūra leido suvienyti LRT kanalus ir komunikuoti jų priklausymą visuomeniniam transliuotojui, tačiau trukdė kurti skirtingų LRT kanalų prekės ženklų atpažįstamumą, nepakankamai atskleidė kanalų įvairovę, trūko išsamių prekės ženklo vizualinio identiteto gairių, kurios padėtų užtikrinti nuoseklią vizualinę komunikaciją visuose kanaluose", - pasakoja LRT Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė.
LRT pokytį pristatančiame kampanijos vaizdo klipe nusifilmavo 7 trumpo pasakojimo herojai. Dar prieš filmavimą kūrybinė komanda bendravo su kiekvienu herojumi ir uždavė du klausimus: kas jums yra svarbu ir kas jums yra svarbiausia? Šių žmonių atsakymai - kampanijos vaizdo klipe.
Vaizdo klipas https://www.youtube.com/watch?v=SLYBqYT1RKU
Naujas vizualinis identitetas sukurtas bendrai LRT grupės komunikacijai ir LRT kanalų - LRT TELEVIZIJA, LRT PLIUS, LRT LITUANICA, LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS ir LRT.lt - prekės ženklams. Paskutinį kartą visa LRT prekės ženklų šeima buvo atnaujinta 2012 metais.
Vienas pagrindinių uždavinių buvo sukurti bendrą dizaino sistemą, kurioje individuali 7-ių LRT kanalų komunikacija turėtų savitą vizualinę kalbą, tačiau kartu žiūrovams ir klausytojams būtų lengva identifikuoti, jog visi kanalai yra lygiavertė tos pačios grupės dalis.
Dabar pristatomą pokytį skatino ir ištikimi LRT televizijų žiūrovai. Atnaujinti prekės ženklai ir pradėtos transliuoti naujos vinjetės. LRT TELEVIZIJOS vinjetės nebuvo keistos jau šešerius metus, LRT nusprendė jų atnaujinimą atidėti ir susieti kartu su prekės ženklų pasikeitusia vizualine išraiška.
LRT vizualinio identiteto atnaujinimas įgyvendintas su kūrybine agentūra „Not Perfect", sukaupusia patirties kuriant įvairius prekių ženklus.

Miglė Savickaitė
Atstovė ryšiams su visuomene
S. Konarskio g. 49,
LT-03123 Vilnius
Mob. +370 687 43201
lrt@lrt.lt www.lrt.lt
 
 
Rubrika Žiniasklkaida Lietuvoje yra SRTRF projekto dalis. 
 
 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-07-01 13:16
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media