2019 m. spalio 20 d., Sekmadienis

Televizija

*print*

Archyvas :: Minint Pasaulinę televizijos dieną – įkvepiančios sociologinės tendencijos TV pramonei

2017-11-22
 
Europoje auga gyventojų pasitikėjimas tradicine žiniasklaida, lyginant su internetine ir socialiniais tinklais. Tai atskleidžia paskutinės gyventojų apklausos duomenys, kuriuos skelbia Europos transliuotojų sąjunga (European Broadcasting Union, EBU).
70 procentų respondentų, apklaustų 33 šalyse, nurodė linkę pasitikėti televizija, ir net 11-oje valstybių televizija šioje apklausoje buvo įvardinta kaip labiausiai pasitikėjimą kelianti žiniasklaidos priemonė.
Tyrimų duomenys paskelbti lapkričio 21-ąją minimos Pasaulinės televizijos dienos išvakarėse. Žinia ypač aktuali pasaulyje augant susirūpinimui dėl melagingų žinių (fake news).
Europos transliuotojų sąjunga, Europos komercinių televizijų asociacija (Association of Commercial Television in Europe, ACT) ir televizijos bei radijo pardavimų asociacija (Association of Television and Radio Sales Houses, egta), siekdamos pabrėžti televizijos, kaip patikimo turinio skleidėjos, vaidmenį, pristatė vaizdo klipą, kurį adaptuotą LRT žiūrovams galima pamatyti: https://www.youtube.com/watch?v=22OXW8qIGf8
Minint Pasaulinę televizijos dieną, 30 sekundžių trukmės vaizdo klipas buvo transliuojamas visoje Europoje, JAV, Kanadoje, Azijoje ir Australijoje. Socialiniuose tinkluose jį lydi grotažymės #WeloveTV ir #WorldTVDay.
Visų trijų organizacijų užsakytos sociologinės apklausos duomenimis, televizija laikoma labiausiai patikimu naujienų šaltiniu visose demografinėse grupėse. Labiausiai televizija žiūrima Kanadoje - net 101 milijoną žinių valandų per savaitę visos šalies mastu.

Virginija Bunevičiūtė
Atstovė ryšiams su visuomene
S. Konarskio g. 49,
LT-03123 Vilnius
Tel. +3705 236 3240
Mob. +370 686 91963
Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-11-22 15:49
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media