2024 m. gruodžio 21 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Televizija

*print*

Archyvas :: „Auksinis balsas“ – rokeris Jeronimas Milius

2013-12-09
 
Dainuoja Jeronimas Milius

Dainuoja Jeronimas Milius

 

Virginija Bunevičiūtė

LRT atstovė ryšiams su visuomene

 

Didžiausias Lietuvoje tikro garso TV konkursas „Auksinis balsas" šeštadienio naktį pasiekė kulminaciją: paaiškėjo tris mėnesius trukusio projekto nugalėtojas. Juo tapo Jeronimas Milius, tiesioginiame eteryje finale įveikęs  keturis konkurentus: Liudą Mikalauską, Šoreną, Girmantę Vaitkutę ir Jokūbą Bareikį.

Jeronimui pergalę „Auksinio balso" finale atnešė du jo pasirinkti legendiniai roko kūriniai: „Deep Purple" „I‘ve been mistreated" ir „Queen" „Too much love will kill you". Jeronimo pasirodymą geriausiai įvertino ir TV žiūrovai (beveik 98 tūkst. balsų), ir 5 narių komisija, skyrusi aukščiausius balus. Iš viso „Auksinio balso" finale už dalyvius balsavo rekordiškai daug žiūrovų - apie 300 tūkstančių.

29-erių metų J. Milių Lietuva ant pjedestalo iškelia jau antrą kartą. 2008-aisiais jis atstovavo mūsų šaliai „Eurovizijos" dainų konkurse.

Jeronimas į projekto lyderius išsiveržė po kelių laidų, demonstruodamas ne tik puikų vokalą, gebėjimą gyvai dainuoti su orkestru, bet ir universalumą siekiant išpildyti skirtingų žanrų reikalavimus.

Antruoju tapo Liudas Mikalauskas, vienintelis operos atstovas (bosas) projekte. Liudas, beje, yra gimęs tą pačią dieną, kaip ir Jeronimas - spalio 11-ąją, tiktai metais vėliau, jam 28-eri. Abu atlikėjus jungia ir dar vienas sutapimas: tais pačiais 2008-aisiais, kai LRT televizijos žiūrovai delegavo Jeronimą į „Euroviziją", Liudas laimėjo LRT „Triumfo arką".

„Auksinio balso" dalyvius ir žiūrovus įspūdingu pasirodymu pasveikino praėjusio sezono „Auksinis balsas" - Vilija Matačiūnaitė.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2013-12-09 10:26
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media