2020 m. gruodžio 5 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Savaitės tema

*print*

2020-11-25Kaip Lietuvos žiniasklaidoje piešiami mamos ir tėčio portretai

„Mediaskopo“ analitikai ištyrė 2019-2020 metų žiniasklaidos pranešimus apie tėvystę bei motinystę ir atrado didžiulį disbalansą, kaip piešiami tėčio ir mamos portretai.

2020-11-24IT ir IRT sektoriai: per pirmą karantiną išryškėjusios tendencijos, išmoktos pamokos ir racionalus optimizmas žvelgiant į ateitį

Per 8 mėnesius, kuomet Lietuva gyvena pandemijos sąlygomis, praktiškai neliko nei vieno sektoriaus, kurio vienaip ar kitaip nepalietė koronavirusas. Vieniems verslams šis pasaulinio masto iššūkis tapo rimtu išbandymu ir privertė iš esmės peržiūrėti verslo strategiją, tuo tarpu kitus palietė mažiau ir netgi atvėrė naujų galimybių. Visgi IT ir IRT sektorių, įvardijamų kaip vienų stabiliausių, atstovai į susiklosčiusią situaciją žvelgia su racionaliu optimizmu.

2020-11-17Linas Linkevičius: Lietuva tvirtai remia tarptautinius įsipareigojimus, siekiant užtikrinti žodžio laisvę ir žurnalistų saugumą

Lapkričio 16 dieną laikinai einantis užsienio reikalų ministro pareigas Linas Linkevičius nuotoliniu būdu dalyvavo pirmajame Žiniasklaidos laisvės koalicijos ministrų susitikime, organizuotame Kanados ir Jungtinės Karalystės užsienio reikalų ministerijų. „Neramina tai, kad taikos metu žurnalistų žūsta daugiau, nei karo zonose. Mes smerkiame visus išpuolius, represijas ir smurtą prieš žurnalistus ir žiniasklaidos darbuotojus, kurie yra persekiojami, sulaikomi ar net žudomi ne tik ginkluotų konfliktų, bet ir taikos metu“, – savo pasisakyme teigė L. Linkevičius.

2020-11-11TILS: Kas penkta politinė reklama „Facebook“ nutaikyta į konkrečią gyventojų grupę (1)

Partijos ir jų sąrašų lyderiai paskelbė bent 532 apmokėtas reklamas „Facebook“ tinkle per paskutinį politinės kampanijos mėnesį. Kas penkta reklama buvo tikslinė, t.y. nukreipta į konkrečias gyventojų grupes (angl. „political targeting“). Politikai dukart dažniau žymėjo įrašus kaip politinę reklamą savo viešuose profiliuose negu privačiuose. Tai paaiškėjo po „Transparency International“ Lietuvos skyriaus (TILS) atliktos penkių, daugiausiai palaikymo rugpjūčio mėn. pabaigos – rugsėjo mėn. pradžios apklausose sulaukusių, partijų ir jų sąrašų lyderių „Facebook“ paskyrų apžvalgos.
archyvas (328)Naujienų prenumerata 
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media