2024 m. kovo 28 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Redaktoriaus žodis

*print*

Archyvas :: Gal radijas?

2013-03-18
 
Viktoras Denisenko (Stasio Paškevičiaus nuotr.).

Viktoras Denisenko (Stasio Paškevičiaus nuotr.).

Viktoras Denisenko

 

Kokios medijos šiandien yra perspektyviausios? Kiekvienas iš žiniasklaidos verslo magnatų būtų laimingas atrasti tikslų atsakymą į šį klausimą. Kol kas gi visiems, kas dirba šiame versle, ar tik rengiasi į jį įžengti tenka eksperimentuoti ir tikėtis, kad jie intuityviai atrado būtent tai, ko reikia skaitytojams, klausytojams ar žiūrovams. Žinoma, sėkmė šypsosis ne visiems.

 

Sunkūs laikai prognozuojami spaudai, nors gal pranašauti visišką spaudos leidinių išnykimą būtų pernelyg drąsu. „The Econmomist" visuomenės skyriaus redaktorė Anne McElvoy savo straipsnyje „Spaudos dėlionė" (iš leidinio „Pasaulis 2013") teigia, kad kol kas į reklamą elektroniniuose leidiniuose žiūrima skeptiškiau, nei į reklamą spausdintinių leidinių puslapiuose. „Užsakovai tiesiog neįsitikinę, kad elektroninė reklama efektinga. Kitaip tariant, kol reklamos direktoriai už plotą popieriniuose leidiniuose norės mokėti labiau nei už vietą įrenginių ekranuose, laikraščiai išgyvens. Tik bus mažesni biudžetai ir daug daugiau praktikantų", - yra įsitikinusi A.McElvoy. Tačiau nėra jokių garantijų, kad požiūris į elektroninę reklamą keisis (ypač atsižvelgiant į tai, kad elektroninė reklama gali būti interaktyvi, skirtingai nuo tos, kuri patalpinta spausdintame puslapyje).

 

Kur gi ieškoti tos perspektyvos? A. McElvoy turi savo įžvalgų ir dalijasi jomis su skaitytojais. Pasak jos, naujasis radijo aukso amžius tęsis su atgimusia komercine sritimi ir uždirbs dar daugiau pinigų. Radijui netrukdo nei naujausios technologijos, nei konvergencijos (kai supanašėja skirtingų medijų požymiai) iššūkiai. A. McElvoy teigimu, šiandien yra daug pavyzdžių, kad aiškiai orientuota stotis su patraukliais priedais gali pritraukti klausytojų. Neturint kitų geresnių prognozių ši mintis tikrai verta apmąstymo.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2013-03-25 11:10
 
 

Komentarai (5)

Jūsų el. paštas

Gali būti

2013-03-22 18:06

juk daugelis pietauja tarkim kavinėse, kuriose nori nenori tenka klausytis tos "gavarilkos":)

Pranešti apie netinkamą komentarą | Žymėti kaip pažeidžiantį įstatymus

Dainius Radzevičius

2013-03-19 09:10

jaučiu, kad idealiu atveju žurnalistas turi susikirti gerą vardą, kuris turi būti kaip prekinis ženklas. Tam idealiai tinka darba skeliose medijose - ypač TV miksuojant su spauda ar interneto portalu. radijas irgi gerai, bet vien jo nepakanka. Ypač matamt, kad radijo specifika susiaurėjo iki dveijų žanrų - plepalų laidų ir žinių. Tiesa, dar yra išimčių LRt radijuije, Žinių radijuje ir Laisvojoje bangoje.

Pranešti apie netinkamą komentarą | Žymėti kaip pažeidžiantį įstatymus

Vytautas

2013-03-19 08:17

Radijas - gerai. Ryte pabudęs įjungiu virtuvėje "gavarilką" - LRT radiją. Kol tvarkausi, valgau - pasiklausau. Juozo Šalkausko, kitų.
Bet kitų radijo stočiu vengiu - jau labai daug ten eteryje šiukšlių.

Pranešti apie netinkamą komentarą | Žymėti kaip pažeidžiantį įstatymus

tt

2013-03-18 18:39

taigi verta eiti dirbti į radiją? :)

Pranešti apie netinkamą komentarą | Žymėti kaip pažeidžiantį įstatymus

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media