Archyvas :: Norėdami pasiklausyti radijo, Lietuvos gyventojai pirmiausia įsijungia LRT RADIJĄ

D. Umbraso LRT ąnuotrauka

![]() |
||||||||
![]()
![]()
![]()
![]()
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" II dalis
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 1
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 2
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 3
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 4
![]()
|
||||||||
Archyvas :: Norėdami pasiklausyti radijo, Lietuvos gyventojai pirmiausia įsijungia LRT RADIJĄ2020-07-29 ![]() D. Umbraso LRT ąnuotrauka Birželį atliktos reprezentatyvios „Baltijos tyrimų" apklausos duomenimis, dažniausiai tie gyventojai, kurie nori pasiklausyti radijo, pirmiausia įsijungia LRT RADIJĄ. Taip teigia beveik kas šeštas Lietuvos gyventojas (17 proc.). Panašus skaičius apklaustųjų renkasi ir M-1 radijo stotį (16 proc.). Apklausos duomenimis, per pastaruosius 12 mėnesių LRT RADIJO bent kartą klausėsi 55 proc. visų suaugusių šalies gyventojų. „LRT RADIJAS šiuo metu Lietuvos gyventojams yra labiausiai „sava" radijo stotis. Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa parodė, kad įsijungę pasiklausyti radijo, klausytojai dažniausiai jungia LRT RADIJO stotį. Toks pasirinkimas leidžia manyti, kad ši stotis geriausiai patinkina įvairius plačiausios auditorijos klausytojų poreikius - tiek informacinius, tiek ir pramoginius," - sako Rasa Ališauskienė, tyrimų bendrovės „Baltijos tyrimai" generalinė direktorė. LRT RADIJAS iš kitų radijo stočių išsiskiria gausia Naujienų tarnybos komanda, kuri šiuo metu turi kone 30 bendradarbių užsienio šalyse, vienas jų pradeda darbą ir tolimojoje Pietų Afrikos Respublikoje. Didžiulis profesionalų tinklas leidžia ne tik operatyviai pranešti naujienas iš viso pasaulio, bet ir pristatyti jas su svetur gyvenančių žmonių komentarais iš įvykio vietos. Karščiausios naujienos - svarbi LRT RADIJO veiklos dalis: ši radijo stotis yra vienintelė žiniasklaidos priemonė Lietuvoje, kur žinios atnaujinamos kas valandą, visą parą. „Tai, kad, naujausiais duomenimis, esame pirmasis klausytojų pasirinkimas, yra didelis visos profesionalios LRT RADIJO komandos darbo nuopelnas: visada tiesiogiai pranešame tai, kas aktualiausia, laidose temas analizuojame su ekspertais, žurnalistai ieško kitų požiūrio kampų ir originalių temų, esame įgiję šaltinių pasitikėjimą, keliame sau aukščiausius reikalavimus. Matome, kad klausytojai tai vertina ir mūsų radijo stotį renkasi dėl aktualaus, patikrinto bei profesionaliai pateikiamo turinio. Tikiuosi, kad pirmuoju pasirinkimu ir atradimu tapsime ir dar platesnei auditorijai", - sako LRT RADIJO Naujienų tarnybos vadovė Dovilė Javinskaitė. Tyrimas atliktas LRT užsakymu viešosios nuomonės tyrimų kompanijos „Baltijos tyrimai" birželio 15-25 dienomis. Tyrime apklausta 1000 Lietuvos gyventojų, vyresnių nei 18 metų amžiaus. Tyrimas vyko 108 atrankos taškuose. Neda Letukytė jaunesnysis projektų vadovas Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyrius S. Konarskio g. 49, LT-03123 Vilnius Tel. +3705 236 3057 Mob. 8-61615014 lrt@lrt.lt www.lrt.lt
![]() Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-07-29 12:12
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)