Archyvas :: Vyriausioji rinkimų komisija: Kandidatų sveikinimų vertinimas politinės reklamos aspektu

Kandidatų sveikinimų vertinimas politines reklamos požiūriu

![]() |
||||||||
![]()
![]()
![]()
![]()
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
![]()
|
||||||||
Archyvas :: Vyriausioji rinkimų komisija: Kandidatų sveikinimų vertinimas politinės reklamos aspektu2022-12-21 ![]() Kandidatų sveikinimų vertinimas politines reklamos požiūriu Artėjant šventiniam laikotarpiui Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) sulaukia užklausų dėl būsimųjų kandidatų sveikinimų viešosios informacijos priemonėse ir prašymų išaiškinti, ar politikų sveikinimai yra politinė reklama. Remiantis Rinkimų kodeksu ir kitais politinės reklamos skelbimą reglamentuojančiais teisės aktais, buvo atliktas vertinimas, kada kandidatų skelbiama informacija yra įprasto pobūdžio kreipimasis į skaitytojus, o kada tampa politine reklama. Atliekant vertinimą buvo atsižvelgiama, ar sveikinimą viešojoje erdvėje bei žiniasklaidos priemonėje publikuojantis asmuo kandidatuoja artėjančiuose savivaldybių tarybų ir merų rinkimuose. Taip pat buvo kreipiamas dėmesys, iš kokių lėšų apmokamas skelbiamas turinys. Kiti svarbūs aspektai vertinant sveikinimus politinės reklamos aspektu - ar sveikinimo tekste yra agitacinio pobūdžio informacijos bei ar yra publikuojama sveikinimą pasirašiusio asmens nuotrauka. Primename, kad VRK sprendimu yra patvirtinusi rekomendacijas dėl politinės reklamos skleidimo ir vertinimo. Jos galioja politinės kampanijos laikotarpiu bei laikotarpiu tarp politinių kampanijų ir nurodo bendrąsias gaires dėl informacijos vertinimo politinės reklamos reguliavimo požiūriu. Infografikas su lentele - https://infogram.com/kandidatu-sveikinimu-vertinimas-politines-reklamos-poziuriu-1h0n25yvdoxlz6p?live Ir plačiau apie tai - prisegtame pranešime, jį taip pat visada surasite ir VRK svetainėje - https://www.vrk.lt/naujienos/-/content/10180/1/kandidatu-sveikinimu-vertinimas-politines-reklamos-aspektu Svarbu pažymėti, kad VRK kiekvieną galimą pažeidimą dėl politinės reklamos vertina atskirai ir priima sprendimą atsižvelgusi į tyrimo metu surinktą medžiagą.
Kontaktams: ndrė Ramanavičienė Patarėja (atstovė spaudai) Mokymų ir komunikacijos skyrius Tel. +370 5 239 6295, mob. +370 639 32 676 Gynėjų g. 8, LT-01109 Vilnius El. paštas indre.ramanaviciene@vrk.lt El. p. komunikacija@vrk.lt www.vrk.lt www.rinkejopuslapis.lt
![]() Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-12-21 11:16
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)