2021 m. spalio 23 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Televizija

*print*

Archyvas :: Estiškas požiūris TV1 „Pasivaikščiojimuose”: lietuviai mėgsta savo problemas

2013-09-19
 
Rein Raud . TV1 nuotrauka

Rein Raud . TV1 nuotrauka

 

Gediminas Malaškevičius

 

„Lietuviai mėgsta savo problemas, nes jie mėgsta apie jas šnekėt. Geriau, kad turėčiau savo brangiąją, seną problemą. Nes jeigu ją išspręsiu, gali atsirasti nauja problema, kurios nepažįstu, tai gal jos ir nenoriu".          

Jis nevynioja žodžių į vatą, kalba tiesiai ir aiškiai kaip ir dera tikram estui. Jam būdingas pasitikėjimas savimi, tikras žinojimas ir... puiki lietuvių kalba. Jis - Rein Raud. Buvęs Talino universiteto rektorius, vienas žymiausių šiuolaikinių Estijos, o ir Rytų Europos intelektualų. Literatūrologas, kultūrologas. Ir net filosofinės televizijos laidos vedėjas.

Rein Raud yra ir prozininkas. Jis parašė vesterno manieros romaną, paskui siaubo, paskui detektyvinį romaną, o dabar rašo knygą vaikams. Visa tai šalia intensyvios mokslinės veiklos, paskaitų pasaulio universitetuose ir vadovavimo Europinei Japonijos studijų asociacijai. Reinas laisvai kalba angliškai, rusiškai, vokiškai, japoniškai, neblogai prancūziškai, švediškai, suomiškai, itališkai, daniškai, na ir dar gera dešimčia kalbų.

„Pasivaikščiojimas su Rein Raud" bus lietuviškai. Gražia, literatūrine kalba su lengvu estišku akcentu. Nebus aplenktos ir politinės temos: „Jeigu politikas nori mus kontroliuoti, tai jam laikas eiti lauk" arba: „Aš į politiką leisčiau tik tuos, kurie ten nenori".

Intelektualus, bet kartu labai smagus ir vasariškas pokalbis su Rein Raud per TV1 šeštadienį 15.30.

Na, galima įtarti, kad lietuviškai jis taip gerai kalba dėl to, kad jo žmona lietuvė... bet laidoje Reinas to neprisipažins.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2013-09-19 15:34
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media