2024 m. gegužes 25 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: Popiežius dalyvavo laidoje Italijos televizijos studijoje

2023-06-07
 
Sekmadienį prieš vidudienį Italijos viešojo transliuotojo televizijos pirmojo kanalo perduotoje kassavaitinėje religinėje laidoje dalyvavo popiežius Pranciškus. Laida buvo įrašyta gegužės 27 d. pačiam popiežiui nuvykus į televizijos studiją.
Pokalbyje su popiežiumi Pranciškumi daugiausiai dėmesio buvo skirta Ukrainoje vykstančiam karui. Pasak Pranciškaus, skaudu, kad žmonija nenori atsiminti senos ir daugybę kartų pasitvirtinusios tiesos, kad karas niekada nieko gero neatneša. Su taika visada galima laimėti. Laimėjimas galbūt bus nedidelis, bet garantuotas. Tuo tarpu karas visada reiškia pralaimėjimą. Karas viską pražudo. Net ir tai, kas kare atrodo kaip laimėjimai, iš tiesų yra pralaimėjimai. Pranciškus priminė raginimą, kuriuo popiežius Pijus XII 1939 m., Antrojo pasaulinio karo išvakarėse, kreipėsi į valstybių vadovus: „Taika nieko neprarandama. Viską galima prarasti karu". Šis perspėjimas ypatingai aktualus šiandien, kai vyksta karas Europoje. Jis galioja ir visiems kitiems karams pasaulyje.
Italijos televizijos sekmadienio religinėje laidoje popiežius kalbėjo ir apie Bažnyčios gyvenimą, ypač apie Italijai ir Romos miestui labai svarbų įvykį - 2025 m. jubiliejų. Pranciškus sakė, kad jis tikisi, kad šventieji 2025-ieji metai suartins žmones vienus su kitais, su Dievu, skatins atjautą ir gailestingumą. Popiežius pakartojo, kad artumas, užuojauta ir švelnumas - tai Dievo stilius, kuriuo reikia stengtis gyventi ir ypač reikia jo mokyti vaikus. Nėra kitos išeities, sakė Pranciškus, arba renkamės meilės, švelnumo kelią, arba einame abejingumo keliu.
(jm / Vatican News)
Paskutinį kartą atnaujinta: 2023-06-07 11:49
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media