2024 m. lapkricio 2 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: Diskusija radijo eteryje: ar žiniasklaidos erozija tikrai neišvengiama?

2010-09-14
 
Naurio Kundzelevičiaus nuotraukoje: vienas iš diskusijos dalyvių - Algimantas Šindeikis

Naurio Kundzelevičiaus nuotraukoje: vienas iš diskusijos dalyvių - Algimantas Šindeikis

Kornelija Ežerskytė

 

Savaitraštis "Veidas", remdamasis Šveicarijos žiniasklaidos analitikų duomenimis, neseniai konstatavo, kad žiniasklaidos kokybė vis prastėja ir tolimesnė erozija beveik neišvengiama. Ir tai liečia ne vien Lietuvos, bet ir visos Europos žiniasklaidą.

 

Ekonomikos žurnalas "Valstybė" vėliausiame numeryje tvirtina, kad ir Vakarų žiniasklaidos banginių - CNN ir BBC - informacinėms monopolijoms, galimas daiktas, artėja galas.

 

Tokias pastabas pateikia radijo laidos „Žiniasklaidos anatomija" autorius ir vedėjas Vidmantas Valiušaitis. Su laidoje dalyvaujančiais pašnekovais šiandien bus mėginama surasti atsakymus, kokios to reiškinio priežastys. O kartu - ir pasidalinti savo įžvalgomis, kokios gi perspektyvos laukia lietuviškos, o drauge - ir Vakarų civilizacijos, žiniasklaidos? Ar esama svertų paveikti negatyvias tendencijas?

 

"Žiniasklaidos anatomijos" studijoje diskutuoja savaitraščio "Veidas" leidėjas Algimantas Šindeikis, mėnraščio "Valstybė" žurnalistė Monika Poškaitytė ir amerikietis žurnalistas, verslo vadybos mokymo įstaigos Baltic Management Institute (BMI) darbuotojas Bryan Bradley.

 

Ši laida yra bendras Lietuvos žurnalistų sąjungos ir "Žinių radijo" projektas.

 

Nepamirškite įsijungti Žinių radiją antradienį 10.05 val.  Pokalbių ir ginčų laidą „Žiniasklaidos anatomija" taip pat galite išgirsti vakare: laida kartojama 19.10 val.

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2010-09-14 10:06
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media