2024 m. gruodžio 25 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: „Žiniasklaidos anatomijoje": kokią vietą dizainas užima žiniasklaidos rinkodaroje?

2012-01-30
 
Ateinantį sekmadienį, vasario 4-ąją, Nacionalinės dailės galerijoje įvyks Lietuvos grafinio dizaino asociacijos suvažiavimas. Septynioliktasis nuo jos įsikūrimo 1996 metais.
 

Jau dvylika metų asociacija yra ICOGRADA (International Council of Graphic Design Associations) - tarptautinės grafinio dizaino tarybos - tikrasis narys ir pasaulinio dizaino proceso dalyvis, bendradarbiauja su ilgametes dizaino tradicijas turinčiomis dizainerių organizacijomis, propaguoja Lietuvos vizualinio dizaino pasiekimus.

 

Grafinis dizainas - populiariausia dizaino sritis, aprėpianti vaizdinės komunikacijos lauką, įskaitant visų rūšių ir formų žiniasklaidos priemones. Na, išskyrus galbūt radiją, nors ir tai - su išlygomis: radijas taip pat turi savo logotipą, dažniausiai - ir interneto svetainę. Tad per tokio pobūdžio kūrybinius produktus dizaineriai tiesiogiai sąveikauja su rinkos dalyviais, įskaitant ir žiniasklaidos organizacijas. O tai reiškia, kad dizainas yra svarbus socialinio, kultūrinio, ekonominio Lietuvos gyvenimo veiksnys.

 

Kokią vietą dizainas užima žiniasklaidos rinkodaroje, kiek tai susiję su daugiau ar mažiau sėkminga žiniasklaidos organizacijos veikla?

 

Apie tai - antradienį 10.05 val. „Žinių radijo" pokalbių ir ginčų laidoje „Žiniasklaidos anatomija".

 

Laidoje dalyvauja Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos pirmininkas Gediminas Lašas, dizaineris ir tinklaraštininkas Robertas Jucaitis ir žiniasklaidos ekspertas, tinklaraštininkas Džiugas Paršonis.

 

„Žiniasklaidos anatomija" yra bendras „Žinių radijo" ir Lietuvos žurnalistų sąjungos projektas.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2012-01-30 14:04
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media