Archyvas :: Profesionalų duoklė – dienraščio skaitytojams
Vidmantas Miškinis
„Kauno dienos“ redakcijos kolektyvas, turintis mieste didžiausią LŽS pirminę organizaciją, yra nuolatiniame ieškojimų ir atradimų kelyje. Vėl pakeistas dienraščio dizainas, kitoks antraščių šriftas, kuris skaitytojams turėtų būti malonesnis ir patogesnis.
Redakcija, atnaujindama dienraštį, teigia: “Interneto amžiuje stipriosios popierinio laikraščio varianto pusės – malonumas skaityti ir pateikiamų įvykių analizė. Naujasis dienraščio dizainas suteikia galimybę pateikti kuo daugiau įvairių sričių profesionalų vertinimą, kad skaitytojas galėtų susidaryti savąją nuomonę apie įvykį“
26 000 egzempliorių tiražu spausdinama „Kauno diena“ šešis kartus per savaitę rašo apie svarbiausius miesto, šalies ir pasaulio įvykius, pateikiami teminiai leidinio priedai. Pasibaigusi rudens prenumeratos akcija 2010 metams byloja, kad dar padidėjo nuolatinių skaitytojų skaičius. Ir ne dėl dovanų – firminių redakcijos puodelių ir kvapnios „žurnalistinės“ kavos. Skaitytojų pagarbą laikraštis pelnė operatyvumu, originalumu, aktualiomis bei aštriomis publikacijomis.
Kaune mieste dienraštis yra populiariausias iš visų spaudos leidinių. Bendra skaitytojų auditorija šių metų vasarą mieste buvo tokia: „Kauno diena“ – 175 000; „Vakaro žinios“ – 125 000; „Lietuvos rytas“ – 109 000; „Respublika“ – 47 000; „Verslo žinios“ – 13 000; „Lietuvos žinios“– 12 000 skaitytojų.
Apie miesto dienraščio žurnalistų ir fotografų darbą bus galima daugiau sužinoti LŽS tinklalapyje. Užsukite dažniau!
Komentarai (0)