2024 m. gruodžio 22 d., Sekmadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Sukaktys, jubiliejai

*print*

Archyvas :: „Verslo žinios“ mini 20 metų sukaktį

2015-01-07
 
Taip atrodė pirmasis „Verslo žinių“ numeris

Taip atrodė pirmasis „Verslo žinių“ numeris

 

„Verslo žinios" mini istorinę datą - prieš 20 metų, 1995 m. sausio 4-ąją, pasirodė pirmasis dienraščio numeris.

„Pats bendradarbiavimas su mūsų partneriais - Švedijos „Bonnier Business Press" prasidėjo dar anksčiau. Įkėlę koją į aplinkines valstybes Estiją, Latviją ir Rusiją, jie ieškojo verslo galimybių ir Lietuvoje. Juokingiausia, jog net nenuvykau į pirmąjį susitikimą su švedais, nežinojau, jog šis koncernas vienas didžiausių Skandinavijoje, o  jiems tai buvo pirmasis kartas, kai potencialūs verslo partneriai neateina į susitikimą", - istoriją su šypsena prisimena  Rolandas Barysas, „Verslo žinių" vyriausiasis redaktorius. Švedai paprašė atlikti ne vieną rinkos tyrimą. Tais laikais tai nebuvo paprasta, nes informacija buvo slepiama, netinkamai saugoma.

„Pavyzdžiui, statistika skelbė, jog įmonių tuo metu buvo 168.000, tačiau realiai jų veikė ir mokesčius mokėjo 30.000. Tai buvo pirmoji jų pamoka Lietuvoje. - prisimena Rolandas Barysas. Paruošiamasis laikotarpis užtruko beveik metus, tačiau tai leido įvertinti rinkos potencialą ir auditorijos poreikius. 1994 m. spalį pasirodė bandomasis numeris, o nuo 1995 m. sausio 4 d. laikraštis leidžiamas periodiškai.

Beje, „Verslo žinios" turi ir antrąjį gimtadienį - kovo 20 d. - tą dieną 1995 m. buvo įsteigta UAB „Verslo žinios".

„Augome kartu su verslu, prisidėjome prie kai kurių verslo terminų sukūrimo. Pavyzdžiui, ne daugelis žino, jog žodis „naršyti" gimė „Verslo žinių" redakcijoje. Pirmieji savo turinį skaitytojams pasiūlėme internete", - vardina Rolandas Barysas.

Pasak redaktoriaus, pamatinės vertybės atkeliavo iš švedų - jiems žiniasklaida yra ne pinigų darymo mašina, o gyvenimo būdas.

„Mūsų 20 metų istorija įrodo, jog galima laikytis pamatinių žiniasklaidos principų, etikos kodekso ir dirbti pelningai. Griauname mitą, jog tai nesuderinama. Visus tuos veiklos metus, išskyrus paskutinės krizės laikotarpį, buvome pelningi, - kalba Rolandas Barysas. - Ir nors žiniasklaida pastaraisiais metais išgyvena ne pačius geriausius laikus, sugebame keistis ir judėti į priekį, kuriame naują žiniasklaidos modelį - 2014 m. baigėme pelningai, su gerokai lūkesčius viršijusiu rezultatu".

Atsigavimą žymi ir „Verslo žinių" prenumeratos atnaujinimo rodiklis, kuris šiemet siekia 75%. Tai antras geriausias rezultatas per visą laikraščio gyvavimo istoriją. „Rezultatai teikia vilčių, kad dienraštis, šiemet įžengęs į trečią savo dešimtmetį, pirmą kartą nuo 2009 m. krizės sulauks skaitytojų pagausėjimo. Be to, 5 % mūsų skaitytojų prenumeruoja internetinę versiją. Taikomės prie pasikeitusių skaitytojų poreikių", - priduria vyriausiasis redaktorius.

 

Rubrika Sukaktys, jubiliejai yra Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo projekto dalis.

 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2015-03-27 13:31
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media