Archyvas :: Geneva Sills paroda “Kūgiai ir kiaušiniai” Vilniuje
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Geneva Sills paroda “Kūgiai ir kiaušiniai” Vilniuje2019-04-11 Balandžio 16 d. 17:30 val. Vilniaus fotografijos galerijoje (Stiklių g. 4 / Didžioji g. 19) atidaroma Škotijoje ir Amerikoje kuriančios menininkės Genevos Sills paroda „Kūgiai ir kiaušiniai". Paroda veiks iki gegužės 18 d. Čikagoje gimusi autorė pasitelkdama fotografiją dekonstruoja įvairias medijas, taip išryškindama moters formų ir fotografijos technikos sampratų svarbą. Parodoje „Kūgiai ir kiaušiniai" G. Stills savo darbais žiūrovus kreipia į fotografijos istoriją ir techniką. Natiurmorto istorija ir fotografijos medijos materialumas jungia fotografiją ir tapybą, atsiskleidžiančius nespalvotuose menininkės kūriniuose. Nespalvoti natiurmortai, atspausdinti sidabro želatinos technika, parodoje atliepia seksualinę metaforą, sustiprinamą spalvotų fotografijų. Darbai eksponuojami neįrėminti, taip išryškinant vaizdų tekstūrą ir popierių, ant kurio jie atspausti. Nespalvotomis fotografijomis menininkė referuoja ir į mados fotografo Paulio Outerbridge nuotrauką. XX a. pirmoje pusėje manyta, kad spalvota fotografija yra komercija, o nespalvota - menas; oponuodama tokiam požiūriui, menininkė savo kūryboje jį apverčia, pateikdama identiškas kompozicijas ir pasiremdama minėto fotografo darbais. Spalvotos fotografijos parodoje atlieka kontrasto bei padidinamojo stiklo funkciją, kreipiant žiūrovo akį į fotojuostos grūdėtumą ir menininkės rankos padėtį erdvėje. Nuotraukų kompozicija jungia kūrėjos fotografinę praktiką su tapyba labiau fiziniu, intymiu pavidalu, tokią fotografinę raišką G. Sills tęsia ir šiandieninėje savo kūryboje. Savo darbais menininkė tikisi atnaujinti fotografijos materialumo ir moters formos sampratą. Geneva Sills (gim. 1987 m.) 2012 m. baigė Glazgo menų mokyklą, o pirmoji menininkės solinė paroda Kūgiai ir kiaušiniai buvo pristatyta 2016 m. Šiuolaikiniame Glazgo menų centre. G. Sills yra dalyvavusi tokiose grupinėse parodose kaip SUMMA Karališkoje Škotijos akademijoje (2017), Karla Leyva & Geneva Sills Chalton galerijoje (2017), Salon Sebastian Monteux tarptautinėje Glazgo bienalėje ir kitose. Daugiau informacijos: genevasills.net; @genevasills.
Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba. Projekto partneriai galerija Street Level Photoworks, Glazgas, Škotija.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-04-11 11:02
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)