2024 m. balandžio 21 d., Sekmadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: Vyriausioji rinkimų komisija kviečia žurnalistus į mokymus apie politinę reklamą

2022-11-22
 
2022 m. lapkričio 25 d. (penktadienį) 9 val. Vyriausioji rinkimų komisija organizuoja nuotolinius mokymus apie politinę reklamą žiniasklaidos atstovams. Mokymus ves VRK Teisės ir tyrimų skyriaus patarėja Estera Miežytė.
Numatoma trukmė - apie 2 val. 30 min. (priklausys nuo Jūsų klausimų kiekio).
Prisijungti galėsite naudodami šią nuorodą: https://bit.ly/mokymai-ziniasklaidos-atstovams
Papildoma išankstinė registracija nebūtina.
Jeigu galvojate, kad yra kolegų, kuriems ši informacija galėtų būti aktuali, pasidalinkite šiuo laišku su jais ir pakvieskite prisijungti.
Jei iškiltų klausimų, rašykite el. paštu komunikacija@vrk.lt
Maloniai kviečiame dalyvauti.
*
Žemiau pateikiama informacija apie rekomenduojamą techninį pasiruošimą mokymams:
• Siekiant išvengti nesklandumų, patariame naudoti „Google Chrome" naršyklę.
• „Microsoft Teams" programos siųstis nebūtina, prisijungti galite su kompiuteriu, planšete ar išmaniuoju telefonu tiesiog naršyklėje įvedę adresą https://bit.ly/mokymai-ziniasklaidos-atstovams.
• Mokymų dalyviams rekomenduojame išsijungti vaizdo kameras ir mikrofonus. Klausimus pranešėjams rekomenduojama užduoti pokalbių lange.
• Rekomenduojame įsitikinti, kad kompiuteris ir/ar kita technika veikia tinkamai, yra pakrauti ar įjungti į maitinimo lizdą.
• Prie mokymų prisijungti vertėtų bent 5-10 minučių anksčiau tam, kad įsitikintumėte ar nekils keblumų dalyvauti.
Linkėjimai
Indrė Ramanavičienė
Patarėja (atstovė spaudai)
Mokymų ir komunikacijos skyrius
Tel. +370 5 239 6295, mob. +370 639 32 676
Gynėjų g. 8, LT-01109 Vilnius
El. paštas indre.ramanaviciene@vrk.lt
www.vrk.lt, www.rinkejopuslapis.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-22 10:34
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media