2024 m. balandžio 28 d., Sekmadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: Ar 2009 metais viešoje erdvėje keltos žmogaus teisių problemos pradėtos realiai spręsti?

2009-12-28
 
Vladimiro Beresniovo piešinys

Vladimiro Beresniovo piešinys

Šį antradienį (gruodžio 29 d.) 10.10 val. Žinių radijo laidoje „Žiniasklaidos anatomija“ vyks diskusija apie tai, kokius realius pokyčius žmogaus teisių srityje 2009 metais išjudino žurnalistai.

 

Šiais metais viešumoje ne kartą pagrindine tema tapo žmogaus teisės: apie tai kalbėta gvildenant CŽV kalėjimų istoriją, aštriai diskutuota ir informuojant apie teisėjo ir moters nužudymą Kaune bei susiejant šias žmogžudystes su pedofilijos skandalu. Dar vienas aštrus kampas: ar motinų teisė auginti savo vaikus galioja ir tuomet, kai kalbama apie apgaule iš valstybės gautus pinigus?

 

Kai kada žiniasklaidos išviešintos problemos tapo pagrindu politikams sukurti specialias komisijas, kitais atvejais buvo registruojamos ir priimamos įstatymų pataisos. Tačiau ar visi formalūs pakeitimai pagerinto situaciją iš esmės? Ar pagerėjo žmogaus teisių apsauga Lietuvoje? Ar viešumas vis dar išlieka efektyvia žmogaus teisių gynybos priemone, o gal taip tik nukreipiamas dėmesys nuo svarbesnių politinių įvykių?

 

Diskusijoje apie tai dalyvauja Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Arminas Lydeka, Vilniaus universiteto Teisės fakulteto dekanas, profesorius Vytautas Nekrošius, Mykolo Romerio universiteto profesorius Šarūnas Liekis.

 

Pokalbis apie tai laidoje „Žiniasklaidos anatomija“, kurią bendrai rengia Lietuvos žurnalistų sąjunga ir Žinių radijas. Studijos tel. 8-5 243 14 31.

 

Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas. Laidą veda Dainius Radzevičius.

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2009-12-30 14:21
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media