2024 m. lapkricio 5 d., Antradienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: Tyrimas: socialinės žiniasklaidos naudojimo tendencijos Lietuvoje

2010-03-05
 
Kornelijos Ežerskytės nuotraukoje: norintieji dalyvauti tyrime turėtų užpildyti trumpą elktroninę anketą

Kornelijos Ežerskytės nuotraukoje: norintieji dalyvauti tyrime turėtų užpildyti trumpą elktroninę anketą

Socialinė žiniasklaida apibūdina internete veikiančias įvairaus turinio platformas, kuriose vyksta dvipusė komunikacija, apsikeitimas nuomonėmis, dalinimasis informacija. Socialinė žiniasklaida  - tai tinklaraščiai, socialiniai tinklai kaip „Facebook“ ar „LinkedIn“, mikrotinklaraščiai kaip „Twitter“, nuotraukų ir vaizdo klipų svetainės kaip „Youtube“ ir „Flickr“, interneto enciklopedijos kaip „Vikipedija“ bei forumai.

 

Ryšių su visuomene agentūra „Komunikacija ir konsultantai“ siekia išsiaiškinti socialinės žiniasklaidos paplitimą Lietuvoje ir planuoja ateityje stebėti jos naudojimo tendencijas. Norima ištirti, kaip Lietuvos žurnalistai suvokia ir naudoja socialinę žiniasklaidą.

 

Prašytume atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Tam reikia užpildyti labai trumpą elektroninę anketą, kurią rasite paspaudę šią nuorodą. Dėkojame kiekvienam, skyrusiam dalį savo brangaus laiko.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2010-03-09 13:19
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media