Archyvas :: Tyrimas: socialinės žiniasklaidos naudojimo tendencijos Lietuvoje
Kornelijos Ežerskytės nuotraukoje: norintieji dalyvauti tyrime turėtų užpildyti trumpą elktroninę anketą
Socialinė žiniasklaida apibūdina internete veikiančias įvairaus turinio platformas, kuriose vyksta dvipusė komunikacija, apsikeitimas nuomonėmis, dalinimasis informacija. Socialinė žiniasklaida - tai tinklaraščiai, socialiniai tinklai kaip „Facebook“ ar „LinkedIn“, mikrotinklaraščiai kaip „Twitter“, nuotraukų ir vaizdo klipų svetainės kaip „Youtube“ ir „Flickr“, interneto enciklopedijos kaip „Vikipedija“ bei forumai.
Ryšių su visuomene agentūra „Komunikacija ir konsultantai“ siekia išsiaiškinti socialinės žiniasklaidos paplitimą Lietuvoje ir planuoja ateityje stebėti jos naudojimo tendencijas. Norima ištirti, kaip Lietuvos žurnalistai suvokia ir naudoja socialinę žiniasklaidą.
Prašytume atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Tam reikia užpildyti labai trumpą elektroninę anketą, kurią rasite paspaudę šią nuorodą. Dėkojame kiekvienam, skyrusiam dalį savo brangaus laiko.
Komentarai (0)