Archyvas :: Žurnalistinis eksperimentas – naujas žurnalas „40+“
Žurnalo viršelis
Simonas Ropė
Prekybos centruose pasirodė naujas žurnalas brandaus amžiaus skaitytojams – „40+“. Jis skirtas visiems, kurie jau peržengė keturiasdešimties metų ribą. Žurnalo idėjos autorės - žurnalistės Valė Čeplevičiūtė ir Aušrinė Šėmienė. Išmėginti jėgas leidybos srityje paskatino įdėmesnis žvilgsnis į žurnalų rinką ir į visuomenės demografinius pokyčius. Apie tai, kad Lietuvos visuomenė sparčiai sensta, kalbama vis dažniau ir garsiau, bet jaunystės kultas iš žurnalų viršelių nesitraukia. Išimtis – politikos, verslo ir mokslo periodiniai leidiniai.
Žurnalo pavadinimas „40+“ buvo aptarinėtas su įvairių sričių specialistais, bet diskusijas užbaigė psichologės Editos Čekuolienės, vienos iš žurnalo pirmo numerio autorių, paskatinimas: „Man labiausiai patinka „40+“, nes jis išlaiko ir tam tikrą intrigą, ir koketavimą su laiku, o galiausiai ir greitį, kuriuo galėtumėme keliauti per likusį gyvenimą. Tai nereiškia, kad jo negalės skaityti ir „-niolikmečiai“, besidomintys ne tik savimi, bet ir gimdytojais. Verta akcentuoti pavadinime 40, nes ne taip svarbu, kiek žmogus jau gyveno, svarbiau, kaip toliau jis gyvens ir kaip įdarbins savo patyrimą.“
Todėl viena pagrindinių naujo žurnalo temų bus žmonės bei jų patirtis – ir labai žinomi, ir tie, kuriuos iki šiol pažinojo tik sava aplinka. Maestro Donatą Katkų pažįsta visa Lietuva, bet jo šeimos portrete skaitytojai neabejotinai atras naujų spalvų. O irklavimo sporto veterano Karolio Nutauto, ar mokytojos Nijolės Marcinkėnienės istorijos turėtų daugeliui įkvėpti optimizmo.
Žurnalistė A.Šėmienė sako, kad pirmiausia žurnalas skirtas aktyviems, optimistiškai į gyvenimą žvelgiantiems žmonėms, nesvarbu, jiems 40+ ar 80+, kuriems rūpi ir politikos, ir ekologijos, ir sveikatos klausimai. Kaip teigia medikai, po 42 metų, žmogaus organizme prasideda pokyčiai, kurių nepaisyti negalime. Todėl sveiko gyvenimo būdo tematika žurnale bus viena svarbesnių.
„Tikėjomės žurnalą išleisti dar lapkritį, dėl to jame bus šiek tiek rudens kvapo, - sako V.Čeplevičiūtė . – Visa, ką patyrėme per du pastaruosius leidybinius mėnesius, galime įvardyti kaip žurnalistinį eksperimentą, vertą atskiro straipsnio apie verslo pradžią. Bet labiausiai džiugino žmonių, su kuriais teko bendradarbiauti ir kalbėti apie būsimą žurnalą, geranoriškumas, susidomėjimas ir palaikymas. Norėtume, kad ateityje žurnalo autoriais taptų patys skaitytojai“.
Pirmo numerio temos vėliau pasirodys ir svetainėje www.40plius.lt.
Komentarai (0)