Archyvas :: Naujienų portalai žino: seksas traukia
LNK projekto "Kviečiu šokti" vakarėlis Alumnato kieme, restorane "Fiorentino", Mindaugo Vaičiulio/BFL nuotr.
Praeitą savaitę tinklaraštyje apie komunikaciją „Dansu" paskelbta informacija, jog „15min.lt" paleido erotinio pobūdžio projektą, o jame reklamuojasi telekomunikacijų operatoriaus „Omnitel" išankstinio mokėjimo paslauga „Ežys". Ši informacija sukėlė diskusijų bangą tarp internautų - ar etiška naujienų portalui skelbti minėto pobūdžio informaciją, o bendrovei - reklamuotis šalia jos. Netrukus reklama buvo pašalinta.
„Ežio" reklama į suaugusiesiems skirtą projektą pateko per klaidą. Ji nedelsiant pašalinta", - komentuoja Daiva Selickaitė, „Omnitel" atstovė spaudai. Pasak jos, reklama pašalinta, nes erotinio pobūdžio turinys neatitinka „Ežio" vertybių, pasirodymas tarp minėto turinio daro žalą bendrovės įvaizdžiui.
Tomas Balžekas, UAB „15 minučių" generalinis direktorius, patvirtina, kad „Omnitel" reklama tinklalapyje „suaugusiems.15min.lt" atsirado atsitiktinai - puslapio technikai bandė reklamos skydelių sistemą. Šiame tinklalapyje pasirodo tik ta reklama, kurios užsakovai nori būti siejami su atitinkamo turinio kontekstu. Naujojo projekto tikslas - padidinti lankytojų auditoriją.
„Pasiekus tokį lankomumo lygį kaip „15min.lt", padidinti auditoriją sunku. Mano nuomone, nišiniai projektai tam puikiai tinka", - dėsto p. Balžekas. Minėtas projektas turėtų pritraukti 2-3% naujų skaitytojų. Jie bus pridėti prie bendro „15min.lt" lankytojų srauto.
Erotinio turinio rubriką turi ir naujienų portalas „balsas.lt". Ji startavo prieš kelerius metus.
„Žiniasklaida turi du kelius - šviesti visuomenę arba jai pataikauti. Kol kas visi renkasi antrąjį variantą", - antrina Ričardas Baltaduonis, naujienų portalo „lrytas.lt" direktorius.
Dėl siekio bet kokia kaina pritraukti kuo daugiau lankytojų ir gimsta erotinio pobūdžio projektai, įsitikinęs „lrytas.lt" direktorius.
Plačiau apie tai skaitykite rugpjūčio 1 d. "Verslo žinių" rubrikoje "Media".
Komentarai (0)