2024 m. gruodžio 22 d., Sekmadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: „Circle K“ degalinių tinklo žiniasklaidos planavimą perima „MediaCom“

2020-11-10
 
Ernesta Karalienė,
UAB "Idea Prima"

 

Kanados kapitalo bendrovės „Alimentation Couche-Tard" valdomas degalinių tinklas „Circle K" pradėjo dirbti su žiniasklaidos planavimo agentūra „MediaCom".
„Circle K" rengtame tarptautiniame konkurse dalyvavusi ir dar 17-a agentūrų nugalėjusi „MediaCom" tapo pirmąja globalia tinklo partnere, kuri paslaugas degalinių tinklui teiks Europoje, JAV ir Kanadoje.
„Circle K Lietuva" rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė sako, kad sutelkti žiniasklaidos planavimą ir strategiją vienoje pasaulinėje agentūroje buvo strateginis sprendimas.
„Prieš trejus metus „Circle K" tinklas Europoje persitvarkė, pakeisdamas savo prekės ženklą. Įtvirtindami jį įgyvendinome sėkmingas lokalias ir globalias rinkodaros strategijas. Mes puoselėjame dideles ambicijas dar labiau auginti prekės ženklą bei pardavimus, todėl tikimės, kad naujosios partnerės patirties bei veržlumas suteiks pokyčiams daugiau dinamikos bei užtikrins maksimalią sinergiją tarp tradicinių bei skaitmeninių kanalų. Neabejojame, kad ši partnerystė padės mums pereiti į kitą lygmenį kuriant individualizuotą rinkodarą bei komunikaciją ir maksimaliai išnaudojant turimą verslo potencialą", - teigia ji.
L. Katinė dėkoja ilgamečiams „Circle K Lietuva" žiniasklaidos partneriams Lietuvoje - agentūrai „Lion Communications Vilnius".
Tai yra pirmas kartas, kai „Circle K" konsoliduoja savo žiniasklaidos planavimą ir strategiją vienoje pasaulinėje agentūroje. Anot L. Katinės, tai yra puikus pavyzdys, kai tarptautinis tinklo mastas išnaudojamas siekiant efektyvumo bei sinergijos.
Žiniasklaidos planavimo „MediaCom" agentūros vadovė Žydronė Amšiejūtė sako, jog partnerystė su „Circle K" yra ypač svarbi.
„Mums parodytas pasitikėjimas įkvepia ir motyvuoja padaryti tai, ką mokame geriausiai. Savo stiprybe laikome integruotus sprendimus, apimančius žiniasklaidos strategiją ir analitiką, planavimą bei pirkimą, skaitmeninius, taip pat socialinių medijų projektus. Tikimės, kad 16 metų patirties ir kūrybiškas požiūris padės „Circle K" siekti dar didesnės verslo sėkmės", - komentuoja „MediaCom" vadovė.
Pasaulinė „Circle K" ir „MediaCom" bendradarbiavimo sutartis įsigaliojo šiemet rugpjūtį, jos trukmė - treji metai su galimybe ją pratęsti.
APIE „CIRCLE K LIETUVA":
90 degalinių Lietuvoje valdanti bendrovė „Circle K" yra didžiausia pagal pajamas Lietuvos mažmeninės naftos prekybos įmonė. Pagal 2019 metais sumokėtus mokesčius „Circle K" Lietuvoje užėmė šeštą vietą. 100 proc. UAB „Circle K Lietuva" akcijų priklauso Toronto vertybinių popierių biržoje kotiruojamai Kanados bendrovei „Alimentation Couche-Tard, Inc.", valdančiai daugiau nei 16 tūkst. parduotuvių ir degalinių tinklą Šiaurės Amerikoje bei Europoje.
APIE „MEDIACOM":
Integruotus žiniasklaidos planavimo sprendimus teigianti agentūra „MediaCom" Lietuvoje veikia 16 metų ir yra subūrusi daugiau nei 20 specialistų. Tarp naujausių pasaulinių „MediaCom" laimėjimų - sėkmingas pavėžėjimų bendrovės „Uber" konkursas. „MediaCom" tinkle pasaulyje 125 biuruose 100 šalių dirba apie 8 tūkst. žmonių. Tarp pasaulinių klientų yra tokios įmonės kaip „Adidas", „Coca-Cola", „Dell", „Mars", „NBC Universal", „P&G", „Shell", „Sony".

 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-11-18 17:45
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media