Archyvas :: Mokslininkai rengiasi kovai su dezinformacija
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Mokslininkai rengiasi kovai su dezinformacija2021-04-01
Vaidotas Norkus,
Mykolo Romerio universitetas
Dezinformacijos srautui Lietuvoje per pandemiją išaugus beveik 20 proc., vis garsiau kalbama apie mokslo komunikacijos svarbą atremiant pastangas klaidinti visuomenę. Ypač daug tikrovės iškraipymų paskleidžiama per populiarius socialinius tinklus, o tai suvaldyti mokslininkams - naujas, specializuotų žinių ir praktikos reikalaujantis uždavinys. Siekiant, kad tyrėjai ir mokslininkai, viešumoje pateikiantys objektyvią, mokslu grįstą informaciją ir vertinimus būtų girdimi garsiau - Mykolo Romerio universitetas ir Lietuvos žurnalistikos centras pradeda universiteto ekspertams skirtą intensyvią praktinių viešosios komunikacijos mokymų programą. Jos metu universiteto dėstytojai, mokslininkai ir tyrėjai sužinos, kaip patraukliai pasiūlyti temas žiniasklaidai, kaip jas pristatyti skirtingose medijose - radijuje, spaudoje, televizijoje, socialiniuose tinkluose, kaip pasiruošti interviu ir pateikti informaciją suprantamai visai visuomenei. Mokymus veda patyrusi ryšių su visuomene specialistė ir Lietuvos žurnalistikos centro Ekspertų žiniasklaidos mokymų programos lektorė Goda Januškevičiūtė, kuri taip pat analizuos efektyviausias Lietuvoje ir pasaulyje mokslo pasiekimų viešinimo kampanijas ir padės kiekvienam universiteto ekspertui parengti asmeninį komunikacijos viešumoje planą. Su šia Lietuvoje unikalia mokslo komunikacijai skirta mokymo programa Mykolo Romerio universiteto mokslininkai susipažįsta vieni pirmųjų. „Mokslo komunikacijai universitete skiriame ypatingą dėmesį, - sako Mykolo Romerio universiteto Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovė Jurga Strimaitienė. - Tuo pačiu siekiame mokslininkus padrąsinti aktyviau komunikuoti, pristatyti mokslo pasiekimus įdomiai ir suprantamai. Tikimės, kad viešoje erdvėje labiau matomi mokslininkai įkvėps jaunimą, vaikus siekti žinių, kurios tampa labai svarbios šiuolaikiniame pasaulyje", - pabrėžė J. Strimaitienė. Pasak Lietuvos žurnalistikos centro vadovės Džinos Donauskaitės, šiais mokymais siekiama aukštos kokybės informacija praturtinti Lietuvos viešąją erdvę, o sykiu atkreipti žurnalistų dėmesį į naujus viešosios erdvės taisykles išmanančius ekspertus. „Ekspertai reikalingi ir žurnalistams, ir visuomenei - jie padeda atskleisti sudėtingas, naujausių žinių ir įsigilinimo reikalaujančias temas, demaskuoti piktybišką dezinformaciją socialiniuose tinkluose ar išaiškinti visuomenėje sklandančius nesusipratimus. Tačiau jų viešumoje vis dar matome per mažai. Tikiuosi, kad šie mokymai universiteto bendruomenei padės geriau suprasti žiniasklaidos lauką, o įgytos žinios bus naudingos skleidžiant mokslu pagrįstą informaciją ir vertinimus dar ne vienerius metus", - sako Lietuvos žurnalistikos centro vadovė Džina Donauskaitė. Keturių dalių intensyvūs viešosios komunikacijos mokymai Mykolo Romerio universiteto dėstytojams, mokslininkams ir tyrėjams tęsis nuo kovo 31 d. iki birželio 2 d.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2021-04-08 11:08
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)