Archyvas :: Tomas Pabedinskas: Spektaklio vienišiai
Tomo Pabedinsko nuotrauka. 2014 metai
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Tomas Pabedinskas: Spektaklio vienišiai2022-02-13 Tomo Pabedinsko nuotrauka. 2014 metai Vilniaus fotografijos galerijoje (Stiklių g. 4, Vilnius) iki 2022 m. kovo 12 d. veiks Tomo Pabedinsko personalinė paroda „Spektaklio vienišiai". Baigiamuoju parodos akcentu taps susitikimas su autoriumi bei parodos aptarimas kovo 10 d. (ketvirtadienį) 16.00 - 18.00 val. 2007 m. atidarytas prekybos centras „Akropolis" tapo didžiausiu prekybos centru Kaune. Labai greitai paaiškėjo, kad jis tapo ir madingiausia vieta mieste ne tik apsipirkti, bet ir „parodyti save", ieškoti romantinių santykių ir siekti „prabangaus" gyvenimo būdo. Visi šie lūkesčiai ir juos atskleidžiantis socialinis gyvenimas persikėlė iš miesto centro gatvių į prekybos centro pasažus. Atrodytų, prekybos centro erdvėje „Spektaklio visuomenė" įgijo kone idealų pavidalą, atribotą nuo netobulos išorinės tikrovės. Tačiau čia taip pat dar labiau išryškėjo „spektaklio" dalyvių nuobodulys ir nuovargis, neišsipildžiusių svajonių ir anapus regimybės slypinčios paslapties ilgesys. Besikeičiančius miestiečių įpročius Tomas Pabedinskas stebėjo 2011-2016 m. Sekdamas amerikietiškos gatvės ir kelio fotografijos tradicijomis autorius siekė užfiksuoti tarpines neapibrėžtumo akimirkas, kai prekybos centro lankytojai ar darbuotojai atitrūksta nuo numatyto vartojimo scenarijaus ir dirbtinėje pramogų aplinkoje atsiskleidžia žmogaus vienatvės pojūtis. Tokie momentai fotografijose tampa apibendrintu vaizdiniu spektaklio, kuriame dalyvauja jau ne visuomenė, o nuo jos atitrūkę vienišiai. Tomas Pabedinskas yra fotografas, fotografijos teoretikas, kritikas ir kuratorius. Autorius dėsto Vytauto Didžiojo universitete, išleido dvi monografijas apie šiuolaikinę Lietuvos fotografiją, nuolat skelbia mokslinius ir kritikos straipsnius, yra surengęs asmeninių ir dalyvavęs grupinėse fotografijos parodose Lietuvoje ir užsienyje.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-02-13 12:38
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)