Archyvas :: Trakuose - Andriaus Repšio fotografijos paroda „Paukščio akimis “
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Trakuose - Andriaus Repšio fotografijos paroda „Paukščio akimis “2022-10-19
Renata Semaškienė,
Meninių parodų kuratorė
Meno galerija „Fojė" maloniai kviečia į fotomenininko ir spaudos fotografo Andriaus Repšio fotografijos parodos atidarymą „Paukščio akimis", spalio 20 d. 17.00 val., Trakuose. Garsus fotomenininkas, spaudos fotografas Andrius Repšys, nustebinęs karštame Dubajuje, Lietuvos paviljone „EXPO2020", pristatęs grafiškus Lietuviškos žiemos peizažus atsinaujinančios energijos ir tvarumo tematika, išsiskiria savitai išieškotomis kompozicinėmis dėlionėmis, atskleidžiančiomis savitą požiūrį įvairių problemų kontekste. Naujos technologijos, taikomos šiuolaikinėse meno srityse, dažnai nebestebina. Dronai ir išmaniųjų telefonų objektyvai šiandien pasiekiami daugeliui. Tačiau A. Repšys geba sukurti atpažįstamą meninę tapatybę daugiaprasmiuose erdviniuose paveiksluose. Gamtos bei architektūros peizažuose įdomių ir netikėtų kompozicijų pagalba autorius kuria kitų objektų asociacijas. Tai, kas pavaizduota yra komponuojama iš gamtos ir architektūros detalių, kurios sudaro kitą reikšmę talpinantį vaizdą. Pavyzdžiui, žuvų veisyklos tvenkiniai atrodo tarsi laimės ratas, salos ežere - kaip berniuką besivejantis banginis, mečetė - tarsi robotas, o prekybos centro lubos -tarsi ištaigingas bažnyčios kupolas. „Paukštis, paukščio gebėjimas skristi ne tik religijoje, bet visose gyvenimo srityse masino žmones įvairiausiais istorijos laikotarpiais. Smagiausia, kad nustebti galime ir šiandien, gyvendami XXI amžiuje, kai jau rodos viskas pamatyta, patirta štai - vis atsiranda kažkas naujo ir pažadina mumyse smalsumą bei norą tyrinėti. Technologijų dėka tobulėja ir praturtėja mūsų pasaulio suvokimas." - apmąsto menotyrininkė, fotografijos kritikė Sandra Kovalik. APIE AUTORIŲ A. Repšys - vienas aktyviausių šiandieninių fotografų, kryptingai dirbančių ir dronų fotografinio meistriškumo srityje. Lietuvos fotomenininkų sąjungos, Spaudos fotografų klubo valdybos narys žinomas už savo kūrybą žurnalistikos, aviacijos, gamtos, socialinių temų srityse. Autoriaus kūryba visuomenei pristatyta daugiau nei 70 parodų, įamžinta įvairiose knygose ir albumuose. Už savo kūrybą pelnė net dvidešimt vietinių ir tarptautinių apdovanojimų bei nominacijų. Tame tarpe - Budapest International Foto Awards 2020, Monochrome Awards 2020, Siena awards 2019, Drone awards 2019, Lietuvos spaudos fotografijos ir kitų konkursų įvertinimai.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-10-19 12:30
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)