Archyvas :: Geistė Marija Kinčinaitytė ir Louise Oates: Gyliai, pjūviai, grūdėtumas
Geistė Marija Kinčinaitytė. Marsas
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Geistė Marija Kinčinaitytė ir Louise Oates: Gyliai, pjūviai, grūdėtumas2018-03-08 Geistė Marija Kinčinaitytė. Marsas 2018 m. kovo 13 d. 17.30 val. Prospekto fotografijos galerijoje (Gedimino pr. 43, Vilnius) atidaroma Geistės Marijos Kinčinaitytės ir Louise Oates fotografijų paroda „Gyliai, pjūviai, grūdėtumas". Atidaryme dalyvaus autorės ir parodos teksto autorė Lisa Stein. Menininkės Geistė Marija Kinčinaitytė ir Louise Oates parodoje skatina pažvelgti į dviprasmišką fotografinio atvaizdo būtį ir patį stebėjimo aktą, kuris yra nagrinėjamas kaip nuolatinis judesys tarp nuotolio ir artumo, vaizdo buvimo ir nebuvimo. Parodoje eksponuojami darbai (objektai, fotografijos bei video) atspindi šį dviprasmiškumą per pačių autorių priėjimą prie atvaizdo kūrimo perimant mokslinę aplinkos stebėjimo ir tyrinėjimo formą, kur susijungia Meksikos džiunglės, Čilės kasyklų gelmės, Marso planetos ir Islandijos paviršiai. Lisa Stein savo tekste, kuris yra ir parodos dalis mąstant apie pačią fotografiją, sako, kad „pripažinti nuotraukos materialią realybę reiškia suvokti, kad „informacinių technologijų materialumas prasideda žemėje ir po žeme", ir kad fotografija yra glaudžiai susaistyta su „darbo ir planetos materialiomis istorijomis". Tai reiškia permąstyti materialių resursų gavybos procesus ir neatsiejamą išnaudojimą bei fotografijos vaidmenį stebint, pasisavinant ir okupuojant teritoriją arba tolimą planetą. Nors fotografijos ištekliai gali būti neapčiuopiami, jos praktika gali būti suvokta kaip kasybos forma. Mes turime paklausti savęs, ką būtent bandome iškasti, kokiu būdu ir kokiam tikslui. Tik fotografija, išlaisvinta iš savo tradicinio realistinės reprezentacijos vaidmens, neleidžianti mums paprasčiausiai žiūrėti kiaurai ją, gali tardyti savo paviršių ir būti savo pačios kritiniu indeksu. Tik fotografija, užtemdanti ir sukeistinanti regėjimą, gali kalbėti apie žiūrėjimo veiksmą ir įstumti mus į akistatą su mūsų pačių fiziškumu. Susidūrę su tuo, kas nesuprantama ir neperskaitoma, esame priversti apmąstyti pačius save: kaip mes matome ir mąstome pasaulį - ne per, bet su nuotraukomis". Geistė Marija Kinčinaitytė (g. 1991) baigė bakalauro ir magistro studijas Goldsmitho universtete Londone. Louise Oates (g. 1987) yra Londono komunikacijos koledžo absolventė. Abi kūrėjos yra ne vienos stipendijos laimėtojos bei autorinės parodos autorės. Tai pirmoji jų paroda kartu, kur su skirtingai kurtomis serijomis, jos viena kitą papildo abiems aktualia fotografijos medijos tema.
Lietuvos fotomenininkų sąjunga +370 5 2611665, +370 654 45020 lietuvos.fotografija@gmail.com, www.photography.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2018-03-08 12:46
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)