2020 m. balandžio 2 d., Ketvirtadienis

Dialogai apie žiniasklaidą

*print*

Archyvas :: Knygos „Šiuolaikinės medijos ir informacija: požeminiai garažai Google karalystėje“ pristatymas

2017-02-07
 
 

Filme „Super didelis Aš" (angl. Super Size Me) pasakojama, kas nutinka, kai žmogus visą mėnesį be pertraukos valgo tik greitojo maisto restoranų tiekiamą maistą. Pasekmės sveikatai, kaip žinoma, yra liūdnos. Įdomu, kas nutiktų žmogui, ilgą laiką vartojusiam tik abejotinos kokybės informaciją? Geriausiu atveju būtų galima tikėtis intelektinės dehidratacijos.

Kad taip nenutiktų jums, kviečiame į knygos „Šiuolaikinės medijos ir informacija: požeminiai garažai Google karalystėje" pristatymą. Ne paslaptis, kad knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto studentams, narpliojantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir informacijos išteklių vartojimo temų vingrybes. Tačiau kuriant jos turinį vengta vartoti akademiniams tekstams būdingą, skaitytojus užliūliuojančią terminologiją, tad kviečiame ją skaityti ne vien tik komunikacijos ir informacijos mokslų atstovus. Su knygoje dėstomomis idėjomis galėtų susipažinti visi, norintys tapti sumaniais ir aktyviais informacijos vartotojais. Šie skaitiniai taip pat gali būti aktualūs bibliotekininkams ir mokytojams, ugdantiems mokinių medijų ir informacinio raštingumo gebėjimus. Galų gale knyga skiriama tiesiog tiems, kurie informaciją vertina taip pat rimtai, kaip ir maistą. 

 

Reginyje dalyvaus knygos autoriai: Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto mokslininkai dr. Vincas Grigas, doc. Andrius Šuminas, doc. Arūnas Gudinavičius ir dr. Modestas Grigaliūnas. 

 

Renginys vyks vasario 8 d. 18 val. Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos (Gedimino pr. 51, Vilnius) V a. meno erdvėje. Numatoma renginio trukmė - 1,5 val. Organizatorė - Nacionalinė biblioteka. Įėjimas laisvas.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-02-08 12:58
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media