2019 m. rugsejo 17 d., Antradienis

SPRENDIMAI

*print*

Dėl prašymo įvertinti galimą LŽS pirmininko dalyvavimą MOSTA filme

2013-08-29
 

LŽS Etikos komisija apsvarstė LŽS pirmininko Dainiaus Radzevičiaus prašymą įvertinti, ar jo dalyvavimas MOSTA Slėnių korporatyvinio filmo (Slėnių viešinimo priemonės) kūrime, esant vienu iš reklaminių šio filmo veidų, neprieštaraus profesinei etikai.

 

D. Radzevičius nurodė, kad projektas neturi komercinio tikslo, o jo dalyvavimas būtų taip pat be jokio komercinio tikslo ir atlygio, t. y. visuomeniniais pagrindais prisidėti prie Lietuvos visuomenės skatinimo šviestis, kurti, siekti.

Komisijai buvo pateiktas projekto aprašymas, bukletas.

Komisijos narių nuomone, pati slėnių idėja, kaip teorinė mokslo ir verslo bendradarbiavimo galimybė, verta pritarimo. Konkrečių slėnių (filmo pristatymo projekte minimi penki konkretūs slėniai), konkrečių jų vykdomų (planuojamų) projektų perspektyvumo vertinimas yra diskutuotinas.

Slėnių kūrimas susijęs su didelėmis finansinėmis investicijomis ir verslo interesais. Susikirtus verslo ar kitų slėnių narių interesams ar projekto nesėkmės atveju niekas nėra apsaugotas nuo nepageidaujamų padarinių, kurie gali paliesti ne tik slėnių narius, bet ir visuomenę.

Komisijos nariai mano, kad MOSTA Slėnių korporatyvinį filmą (Slėnių viešinimo priemonę) derėtų vadinti ne socialiniu projektu, o reklama. Žurnalistų dalyvavimas reklamuojant investicinius (net ir be atlygio) projektus vertintinas neigiamai.

LŽS, kaip Lietuvos žurnalistus vienijanti profesinė organizacija, nedalyvauja slėnių veikloje ir nėra jų narė.

Atsižvelgdama į šiuos argumentus, Komisija pataria LŽS pirmininkui D. Radzevičiui susilaikyti nuo dalyvavimo MOSTA Slėnių korporatyviniame filme.

 

Viktoras Trofimišinas 

Komisijos pirmininkas

Paskutinį kartą atnaujinta: 2013-10-10 12:19
 
Share |
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media