Archyvas :: „Aurum 1006 km lenktynes“ praturtins ir jubiliejinės drag‘o varžybos. Žurnalistus kviečiame akredituotis
Vytauto PILKAUSKO nuotrauka
NEATSIEJAMA RENGINIO DALIS
„Tai nekantriai žiūrovų laukiamos ir gausiai lankomos varžybos, tapusios neatsiejama viso didžiulio renginio - „Aurum 1006 km lenktynių" dalimi, - sako pagrindinis Palangos greičio festivalio organizatorius, lenktynes rengiančios VšĮ „Promo Events" direktorius Darius Jonušis. - Džiaugiuosi, kad septintosiose, 2006 metais vykusiose ilgų nuotolių lenktynėse debiutavęs drag‘as pasirodė beesąs toks populiarus, tebeviliojantis tiek pačius sportininkus, tiek ištikimus jų gerbėjus, žiūrovus".
Taigi, šiemet Palangoje laukia neeilinės, jau 15-osios renginio istorijoje drag‘o lenktynės.
Jų organizatoriai būtent šiuo renginiu siekia skatinti legalų, dideliais greičiais pasižyminčių automobilių traukos varžybų sportą, ugdyti saugų eismą ir rodyti pavyzdį kur ir kaip galima lenktyniauti, kuriant šventę ir žiūrovams, ir patiems varžybų dalyviams.
Būtent šiuos patrauklius drag‘o bruožus akcentuoja ir Lietuvos kelių policijos tarnybos vadovas Vytautas Grašys, kasmet ne tik įdėmiai stebintis dinamiškas varžybas, bet ir jo vadovaujamos tarnybos taurėmis apdovanojantis šių lenktynių nugalėtojus ir prizininkus.
METŲ TRIŪSU VAINIKUOTA 10 SEK. ŠLOVĖ
Dar didesnis ažiotažas kilo, kai po metų klaipėdietis Aivaras Štikelis su specialios konstrukcijos BMW automobiliu, kurio variklis išvystė per 850 AG pajėgumą, tą pačią distanciją pralėkė per 9,92 sek, o finišą kirto 238 km/val. greičiu.
„Visa kova netrunka nė 10 sek., o rengdamasis jai garaže prasėdi ištisus metus", - tąsyk lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus" kalbėjo naujasis šalies rekordininkas.
Ko gero tą bylodamas jis ne tiek džiaugėsi įtempto darbo visapusiškai tobulinant automobilį rezultatais, kiek didžiavosi sparčiai gausėjančiu pasekėjų būriu.
Todėl jau netrukus pirmeiviams pirštinę metė sparčiai tobulėjantys Giedrius Jurevičius, pirmasis pakėlęs greičio kartelę finišuojant iki 240 km/val., Paulius Vaškelis ir visas būrys kitų sportininkų.
VIENINTELĖS, VYKSTANČIOS DVIEJOSE TRASOSE
Ir šiemet drag‘o varžybų dalyviai kovos dėl Kelių policijos tarnybos taurių ir kitų renginio rėmėjų įsteigtų prizų. O kova dėl jų prasidės, kaip jau įprasta, treniruočių ir po jų vyksiančių kvalifikacinių varžybų sesija, kuri rengiama atskiroje 1/4 mylios (402,336 metro) trasoje.
Po atrankos varžybų paaiškės finalininkai, kurie persikels į „Aurum 1006 km lenktynių" trasą ir dėl apdovanojimų, rūpindamiesi dar didesniu varžybų saugumu, kausis perpus trumpesnėje 1/8 mylios (201,168 metro) atkarpoje.
Tai vienintelės tokios Europoje drag‘o lenktynės, vykstančios dviejose trasose.
Manoma, jog greičiausi automobiliai atrankos varžybose 402, 366 metro ilgio trasą įveiks greičiau nei per 10 sek., o finišuos didesniu nei 230 km/val. greičiu.
Tai iš tiesų įspūdinga. Juolab, kad iš garažų sklinda gandai apie specialiai drag‘o lenktynėms Palangoje baigiamus rengti Audi RS3, RS7, R8, TTRS, BMW M5, X4, X6, M8 ir kitus nemažiau įspūdingus monstrus.
Kokių lenktynininkų ir kurių jų vairuojamų automobilių sulauksime drag‘o trasoje, pradės aiškėti jau gegužės 24 dieną, kai varžybų organizatoriai paskelbs dalyvių registraciją.
O žurnalistų, nušviesiančių liepos 14-17 dienomis Palangoje rengiamas 22-ąsias „Aurum 1006 km lenktynes", registracija prasidėjo būtent šiandien, gegužės 17 d. Žurnalistai kviečiami akredituotis adresu https://racing.lt/lt/media.
Kilus klausimų dėl akreditacijos prašome rašyti el.paštu press@1000km.eu arba skambinti tel: +370 685 91445.
Komentarai (0)