2024 m. vasario 28 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Spaudos konferencija: Nacionalinė finansinio raštingumo diena

2023-04-13
 
Mieli žurnalistai, net 63 proc. lietuvių mano, kad jų asmeninė finansinė situacija nepriklauso nuo jų pačių. Ir tik kiek mažiau nei keturi iš dešimties mano, kad ją labiausiai veikia asmeninės kompetencijos ir įgūdžiai, rodo naujausia reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.
Todėl pirmą kartą Lietuvoje minint Nacionalinę finansinio raštingumo dieną, penktadienį, balandžio 14 d., 10.00 val. Lietuvos banko Finansinio raštingumo centras kviečia į spaudos konferenciją. Jos metu:
pasidalinsime naujausios reprezentatyvios šalies gyventojų apklausos duomenimis ir aptarsime, kas lemia tokius rezultatus psichologiniu aspektu;
pristatysime pirmą kartą Lietuvoje organizuojamos Nacionalinės finansinio raštingumo dienos idėją, kodėl ji svarbi ir koks yra pagrindinis šios iniciatyvos tikslas;
apžvelgsime, kokių veiksmų dar turime imtis, kad visuomenė būtų pakankamai raštinga ir gebėtų savo pinigus valdyti sėkmingai.
Spaudos konferencijos dalyviai:
Asta Kuniyoshi - Lietuvos banko valdybos pirmininko pavaduotoja;
Viktorija Dičpinigaitienė - Lietuvos banko Finansinio raštingumo centro vadovė;
Lina Bagdonavičienė - psichologė-psichoterapeutė.
Moderatorė - Dovilė Tamkvaitė.
Lauksime jūsų penktadienį, balandžio 14 d., 10.00 val. Lietuvos banke, Totorių g. 4 Vilniuje. Planuojama konferencijos trukmė - 30-35min.
Būtume dėkingi, jei apie savo dalyvavimą praneštumėte iki balandžio 13 d. 12 val., parašydami laišką el. paštu egle@2345.lt arba paskambindami telefonu +370 622 20 984.
Iki pasimatymo!
Lietuvos banko Finansinio raštingumo centras
Kontaktinis asmuo
Eglė Luščiauskaitė
Komunikacijos agentūra „23:45 agency"
+370 622 20 984
egle@2345.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2023-04-13 13:01
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media