2024 m. gegužes 1 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Spaudos konferencija „Pramonininkai: Akcizų didinimas biudžeto pajamų nepadidins“.

2014-02-11
 
 

Vasario 12 d. (trečiadienis) 10.00 val. viešbučio „Neringa" (Gedimino pr. 23) konferencijų salėje III auk. vyks Lietuvos pramonininkų konfederacijos rengiamo Pramonės vadovų lūkesčių indekso 2014 m. I ketvirčiui rezultatų pristatymas žurnalistams.

Pristatyme dalyvauja:

 Aleksandras Izgorodinas, Lietuvos pramonininkų konfederacijos analitikas

 Egidijus Damulis, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos valdybos narys

Pristatyme bus apžvelgtos temos:

 Kaip pramonės augimą įtakos augančios žaliavų kainos?

 2014 m. keičiasi Lietuvos eksporto struktūra. Kodėl mažėja NVS indėlis, kaip persiskirstys eksporto rinkos Europoje.

Dėl pažeidžiamos Rusijos ekonomikos ir silpnos euro zonos ūkio būklės Lietuvos verslas žvalgosi į Kiniją. Ką Lietuva gali sėkmingai eksportuoti į Kiniją?

Kaip 2014 m. pasikeis Lietuvos ūkio augimo struktūra? Dėl kokių priežasčių auga vidaus vartojimo rinka?

Kaip vidaus vartojimo augimas įtakoja nekilnojamojo turto plėtros sektorių?

Kokios yra minimalaus darbo užmokesčio didinimo galimybės?

Akcizų didinimas biudžeto pajamų nepadidins. Kodėl?

Mažėja verslo priklausomybė nuo bankų, įmonės plečia investicijas vidinių resursų sąskaita.

Kokios didžiausias grėsmes įmonių veiklai valstybėje mato verslas?

Kodėl mažėjantis nedarbo lygis dar labiau išryškins trūkstamos darbo jėgos problemas.

Lietuvos pramonininkų konfederacija vienintelė šalyje kas ketvirtį atlieka ir pristato aukščiausio lygio 150 Lietuvos įmonių vadovų nuomonių ir prognozių apklausos analizę ir Pramonės lūkesčių indeksą (PLI).

Kviečiame žurnalistus dalyvauti.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2014-02-11 21:18
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media