Archyvas :: Spaudos konferencija: Kodėl tarptautiniai prekės ženklai renkasi (arba aplenkia) Lietuvą?
Lapkričio 12 d. į Lietuvą ieškoti verslo plėtros galimybių susirinks 26 prekės ženklų atstovai iš 11 šalių. Tarp jų tokie gerai žinomi vardai kaip „Subway", „Steak‘n‘Shake", „Dairy Queen" ir kiti.
Konferencijos ir parodos metu vyksiančiame renginyje žurnalistams kviečiame išgirsti, kaip tarptautinės franšizės žvelgia į Lietuvą, kodėl kai kurios jų jau veikia mūsų rinkoje (McDonald‘s, IKEA), o kitų dar nėra (Starbucks, Burger King).
Renginio pradžia 2014-11-12, trečiadienis 11:30 val., Renginio vieta - Radisson Blu Hotel Lietuva (Konstitucijos pr. 20).
Renginyje žiniasklaidai dalyvaus ir savo įžvalgomis dalinsis garsių JAV ir Kanados franšizių atstovai:
- Warren‘o Buffet‘o investicijų fondo valdomo restoranų tinklo „Dairy Queen" (4.800 restoranų, apyvarta - 2,5 mlrd. JAV dolerių) viceprezidentas tarptautinei plėtrai Amir Kremer.
- 130-ies kavinių tinklą Amerikoje, Europoje ir Azijoje turintčio „Esquires Coffee" (Kanada) operacijų vadovas Nizar Al-Ali.
- Taip pat dalyvaus vienas iš „Franchise Hub Expo" iniciatorių, franšizavimo ekspertas Ilja Malkin.
Daugiau apie "Franchise Hub Expo 2014": http://www.franchisehub.eu/
RSVP: agne@gravitas.lt, +370 656 12252
Kontaktinis asmuo
Agnė Cimbolaitytė
UAB "Gravitas Partners"
+370 656 12252
agne@gravitas.lt
Komentarai (0)