2024 m. gegužes 3 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Spaudos konferencija: Tyrimas: ar vaikai žino, apie ką svajoja jų mamos?

2015-04-29
 
Rita Leonienė

Rita Leonienė

Pirmąjį gegužės sekmadienį mamos paprastai gauna gėlių, tačiau ar to pakanka tam, kad jos pasijustų pagerbtos ir pamalonintos? Apie ką svajoja mamos ir kaip jos norėtų praleisti Motinos dieną? Ar vaikai žino mamų svajones? Kaip planuojame nustebinti savo mamas artėjantį sekmadienį?

Atsakymai į šiuos klausimus, parengti pagal gyventojų nuomonių tyrimo rezultatus, ir susijusi informacija bus pateikti balandžio 30 d., ketvirtadienį, 12.00 val. naujienų agentūros BNS spaudos konferencijų salėje (Jogailos g. 9/1, 4 aukštas, Vilnius) vyksiančioje spaudos konferencijoje „Tyrimas: ar vaikai žino, apie ką svajoja jų mamos?“, kurios metu galėsite sužinoti tyrimo rezultatus, atskleidžiančius Lietuvos mamų ir vaikų lūkesčius Motinos dieną.

Spaudos konferencijos metu taip pat bus pristatyta bendra asociacijos „Nacionalinis aktyvių mamų sambūris“ bei Lietuvos centrinės kredito unijos (LCKU) iniciatyva „Mamų svajonės“, kurios metu bus išrinkta ir įgyvendinta 10 Lietuvos mamų svajonių.

Spaudos konferencijoje dalyvaus:

- Asociacijos „Nacionalinis aktyvių mamų sambūris“ atstovė Rita Leonienė;

- Lietuvos centrinės kredito unijos atstovė  Jurgita Liutvinskienė.

Numatoma spaudos konferencijos trukmė – 30 minučių. Kviečiame dalyvauti!

Maloniai prašome apie savo sprendimą dėl dalyvavimo spaudos konferencijoje pranešti iki 2015 m. balandžio 30 d. 9 val. atsakant į šį laišką el. paštu media@lku.lt.

 

 

 Kontaktinis asmuo

Simona Juočepytė

Komunikacijos specialistė

Lietuvos centrinė kredito unija

 Mob. 8 68260199

 El.p. s.juocepyte@lku.lt, media@lku.lt

 www.lku.lt

Paskutinį kartą atnaujinta: 2015-04-29 13:13
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media