2024 m. balandžio 18 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Naujos knygos, leidiniai

*print*

Archyvas :: Pristatyta V. Stanislovaičio knyga „Įgyvendink idėją per „Kickstarter”. Sutelktinio finansavimo vadovas”

2018-04-22
 
Dienos šviesą išvydo nauja Viliaus Stanislovaičio knyga „Įgyvendink idėją per „Kickstarter". Sutelktinio finansavimo vadovas". Ji skirta smalsiems, versliems ir kūrybiškiems žmonėms. Knygos idėją palaikė ir savo atsiliepimais ant knygos galinio viršelio pasidalino žinomi Lietuvos startuolių ekosistemos veikėjai: Vladas Lašas, Lietuvos verslo angelų tinklo bendraįkūrėjas, Ilja Laurs, rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures" įkūrėjas bei Roberta Rudokienė, „Startup Lithuania" vadovė.
Pristatant naująją knygą visuomenei savo patirtimi pasidalino ir lietuviai, sėkmingai įgyvendinę savo projektus per „Kickstarter". Justinas Jakštonis, socialinio-mados prekės ženklo „Not Yet Decided" kūrėjas, pasakojo apie tai, kaip pasiruošti sutelktinio finansavimo kampanijai pasitelkiant kūrybiškumą ir neišleidžiant nė cento reklamai. O Ruslanas Trakšelis, išmaniojo trintuvo „Millo" išradėjas, atskleidė, kokių laiko bei finansinių resursų reikalauja pasiruošimas technologiškai sudėtingesniems produktams, kuriems reikia 100 tūkst. dolerių ar didesnio finansavimo. 
Po pranešimų buvo diskutuojama su Lietuvos verslo angelų tinklo bendraįkūrėju Vladu Lašu ir investicinio fondo „Goldfish Fund" partneriu Tomu Martūnu apie tai, kada verta rinktis sutelktinį finansavimą, o kada kreiptis į investuotojus.
Knygos autorius Vilius Stanislovaitis teigė, kad knygą rašyti paskatino sėkmingas debiutas „Kickstarter" platformoje, kurioje pritraukė 200 rėmėjų ir 35 pasaulio šalių ir du su puse karto viršijo pradinį tikslą.
„Daugelis žmonių turi klaidingą nuomonę apie „Kickstarter" ir kitas sutelktinio finansavimo platformas. Jiems atrodo, kad užtenka įkelti savo projektą į platformą ir pinigai atsiras savaime. Deja, tai yra klaidingas įsitikinimas, kuris plinta dėl spaudoje viešinamų sėkmės istorijų. Neįsigilinę į platformos veikimo principus žmonės nesupranta, kad už sėkmingų projektų slypi nuoseklios ir kryptingos pastangos. Todėl vienas iš mano tikslų buvo paprastai paaiškinti, kaip iš tikro reikia pasiruošti idėjos pristatymui sutelktinio finansavimo platformoje, kaip surinkti auditoriją ir kaip sudominti tikslinius klientus, kad šie, atėjus laikui, paremtų jūsų projektą."
Anot autoriaus, sutelktinis finansavimas jaunam verslui yra svarbus tuo, kad padeda patikrinti, ar konkreti idėja turi paklausą tarptautinėje rinkoje. Jei projektas sulaukia susidomėjimo, tokiu būdu įmanoma pritraukti pirmuosius klientus, kurie ne tik perka produktą, bet ir prisideda prie kūrėjo tikslų įgyvendinimo.
Knygoje daugiausiai dėmesio skiriama pasiruošimui sutelktinio finansavimo kampanijai: kaip išanalizuoti panašius projektus ir įvertinti jų stipriąsias bei silpnąsias puses, kaip suburti potencialius rėmėjus, kaip užmegzti ryšį su žiniasklaida, kaip sudominti įtakinguosius, kad šie padėtų viešinti projektą ir kitus būdus, kurie užtikrintų sėkmingą kampanijos pradžią. Taip pat pateikiami interviu su šešiolika lietuvių kūrėjų, pristačiusių savo projektus „Kickstarter" ar „Indiegogo" platformose. V. Stanislovaitis tikisi, jog knygoje aprašomos lietuvių patirtys įkvėps skaitytojus ir paskatins juos įgyvendinti savo idėjas.
„Turime tikrai daug puikių ir įdomių lietuviškų projektų: elektroninė nosis „Food Sniffer" buvo pristatoma didžiausiose JAV televizijose, dviračių parkavimo sistemos „Parkis" vaizdo klipas sulaukė daugiau nei 50 mln. peržiūrų socialiniuose tinkluose - visos šios istorijos aprašytos knygoje ir jos garsina Lietuvos vardą visame pasaulyje. Esu tikras, kad kiekvienas skaitytojas atras jam artimiausią istoriją ir tai paskatins imtis to taip svarbaus pirmojo žingsnio."
Daugiau informacijos:
Vilius Stanislovaitis
vilius.stanislovaitis@gmail.com
Tel. +37062817922
Paskutinį kartą atnaujinta: 2018-04-22 08:52
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media