2024 m. kovo 29 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: Tarptautinė mokslinė konferencija „Su Erelio ir Vyčio ženklais. Lenkijos ir Lietuvos moksliniai ir kultūriniai ryšiai Vilniaus universiteto istorijoje”

2019-11-02
 
Lapkričio 21-22 d. 9 val., Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto, K. Donelaičio salėje (Universiteto g. 5, Vilnius) įvyks tarptautinė mokslinė konferencija „Su Erelio ir Vyčio ženklais. Lenkijos ir Lietuvos moksliniai ir kultūriniai ryšiai Vilniaus universiteto istorijoje".
Konferencija yra ypatingo pobūdžio, nes šiais metais minimos kelios sukaktys: 450 metų Liublino unijos, 440 metų Vilniaus akademijos įkūrimo ir 100 metų Vilniaus universiteto atkūrimo pavadinimu Vilniaus Stepono Batoro universitetas. Šiuolaikinė Vilniaus polonistika, įkurta Vilniaus universiteto Filologijos fakultete a. a. Prof. Algio Kalėdos dėka 1993 metais, taigi prieš daugiau kaip ketvirtį amžiaus, paveldėjo Vilniaus Stepono Batoro universiteto Humanitarinio fakulteto tradicijas. Šiandieną ji veikia Baltijos kalbų ir kultūrų instituto sudėtyje.
Gausų konferencijos dalyvių būrį sudarys asmenys, kurie daugelį metų yra susiję su Vilniaus polonistika, lenkų filologijos Vilniaus universitete kūrėjai, bičiuliai, įvairiems užsienio polonistikos židiniams atstovaujantys mokslininkai ir visi tie, kurie jaučia ryšį su Alma Mater Vilnensis. Gvildenamos Lenkijos ir Lietuvos ryšių problemos būtų aptariamos kultūros ir literatūros, kalbotyros ir švietimo aspektais.
Pilną konferencijos programą galima rasti čia: www.erelioirvycio.flf.vu.lt. Konferencijos kalbos - lenkų, lietuvių, rusų. Įėjimas nemokamas.
Organizatorius: Vilniaus universiteto Polonistikos centras; partneris: Lenkijos institutas Vilniuje; rėmėjas: fondas „Pagalba lenkams Rytuose" 
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-11-02 13:16
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media