2019 m. rugsejo 17 d., Antradienis

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Verslumo vėlyvieji spaudos pusryčiai: naujausios Lietuvos verslumo tendencijų apžvalgos pristatymas

2019-06-12
 
Gerbiami žurnalistai, kviečiame dalyvauti verslumo ir eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva" organizuojamuose vėlyvuosiuose spaudos pusryčiuose „Lietuvos verslumo skonis. Koks jis?", kurių metu pristatysime naujausią Lietuvos verslumo tendencijų apžvalgą ir tyrimą apie labai mažų Lietuvos įmonių reikšmę ekonomikai bei jų augimo tendencijas. Spaudos pusryčiai vyks birželio 13 d. (ketvirtadienį) 11 val. pusryčių klube „Daily Poison", J. Jasinskio g. 14A, Vilniuje.
Spaudos pusryčiuose apžvelgsime:
Ekonomikos aplinkos įtaką naujo verslo kūrimui ir esamo verslo plėtrai
Naujo verslo kūrimo tendencijas
Verslo plėtrą ribojančius veiksnius
Labai mažų įmonių reikšmę ir augimą
Du kartus per metus atliekama Lietuvos verslumo tendencijų apžvalga suteikia galimybę įvertinti Lietuvos verslo galimybes ir perspektyvas bei identifikuoti verslo plėtrą ribojančius veiksnius.
Lietuvos verslumo tendencijas pristatys Vadimas Ivanovas, „Versli Lietuva" Tyrimų ir analizės skyriaus vadovas. Tyrimo apie labai mažų Lietuvos įmonių reikšmę ir augimą išvadas pakomentuos Marius Kalanta, „Versli Lietuva" vyriausiasis analitikas.
Taip pat dalyvaus Gytis Morkūnas, „Versli Lietuva" Verslumo departamento vadovas. Bus galimybė pasikalbinti kartu su „Versli Lietuva" pagalba įkurto pusryčių klubo „Daily Poison" įkūrėją Salvijų Jagminą. 
Būsime dėkingi, jeigu apie savo dalyvavimą renginyje pranešite iš anksto el. paštu j.mazeikiene@verslilietuva.lt arba telefonu +370 686 583 56.
Maloniai laukiame!
 
Kontaktinis asmuo
Jolita Mažeikienė
Komunikacijos ir rinkodaros vadovė
VšĮ "Versli Lietuva"
868658356
j.mazeikiene@verslilietuva.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-06-12 11:10
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media