Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Tarptautinę mergaitės dieną, pirmosios tokios studijos pristatymas Prezidentūroje. Kviečiame žurnalistus2019-10-09 Spalio 11 d., penktadienį, 12 val. LR Prezidentūroje bus pristatyta pirmoji tokia išsami studija „Stereotipai ir moterys darbo rinkoje". Studija pristatoma spalio 11-ąją, kurią Jungtinės Tautos 2012 metais paskelbė Tarptautine mergaitės diena. Renginyje dalyvaus: Dalia Leinartė, Jungtinių Tautų Moterų diskriminacijos panaikinimo komiteto vicepirmininkė Giedrė Kaminskaitė-Salters, Telia Lietuva Tiesioginių ir skaitmeninių kanalų vadovė Tomas Raskevičius, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos atstovas Studiją pristatys autorės: Milda Dargužaitė, Northern Horizon Capital vadovė Ugnė Litvinaitė Ištraukos iš studijos: *Tyrimai rodo, jog vyrus linkstama vertinti už potencialą, moterys dažniau vertinamos tik pagal rezultatus. Moterys dažniau kritikuojamos ir už asmenines savybes. *Auklėjant skirtingų lyčių vaikus skiriasi tėvų balso tonas ir auklėjimo principai, o tai kliudo pasireikšti pilnam vaikų gebėjimų spektrui: žaidimas erdvinį suvokimą skatinančiais žaislais susijęs su gebėjimu erdviškai mąstyti, tačiau tokius žaidimus dažniau skatinami žaisti berniukai. *Stereotipinis moterų vaizdavimas reklamoje daro įtaką jų pačių savęs vertinimui - mačiusios stereotipines reklamas moterys rodė mažiau susidomėjimo darbo pasiūlymais matematinių mokslų profesiniame lauke bei rečiau matė save kaip galinčias užimti lyderių pozicijas. Būtina registracija el. paštu Info@lydere.lt dėl Vadovybės apsaugos departamento reikalavimų. Registruojantis būtina nurodyti tikslią gimimo datą. Renginio programa: https://www.facebook.com/events/2531501063563054/ Daigiau informacijos: Jaunius Špakauskas Tei. +37068266188
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-10-10 12:51
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)