2024 m. balandžio 20 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Spaudos konferencija: Stereotipų spąstai darbo rinkoje: kai amžius (ne)riboja

2020-03-09
 
„Swedbank" užsakymu atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad optimalus amžius, darbo rinkoje suteikiantis geriausias galimybes, yra 35 metai. Perkopus 40 metų amžiaus ribą, šalies gyventojų nuomone, gali atsirasti problemų įsidarbinti ar pakeisti darbą. Tai stereotipai ar reali situacija darbo rinkoje?
Kviečiame jus į gyventojų nuomonės ir demografinių darbo rinkos tendencijų pristatymo renginį žiniasklaidai, kurio metu savo įžvalgomis pasidalins:
Nerijus Mačiulis, „Swedbank" vyriausiasis ekonomistas
Lina Žemaitytė-Kirkman, „Swedbank" karjeros centro vadovė
Renginys vyks kovo 10 d. (antradienį) „Swedbank" centrinėje būstinėje (Konstitucijos pr. 20A, Vilnius) susitikimų salėje 4 aukšte. Renginio pradžia 10:00 val., trukmė 1 val.
Renginio metu bus aptartos šios temos: 
Kokia dalis pensinio amžiaus gyventojų Lietuvoje vis dar aktyvūs darbo rinkoje?
Ar šiuo aspektu išsiskiriame iš kitų ES šalių ir kokios to priežastys?
Ar vyresnio amžiaus asmenų Lietuvoje nedarbo lygis didesnis nei kitų amžiaus grupių?
Kokia vyresnių gyventojų nedarbo situacija kitose ES šalyse?
Kaip stereotipai apie geriausią darbuotojo amžių riboja darbingo amžiaus lietuvių ir šalies verslo galimybes?
Kaip šiuos įsitikinimus netolimoje ateityje paveiks demografinės tendencijos Lietuvoje?
Ką galime padaryti šiandien, kad požiūris visuomenėje taptų palankesnis vyresniems darbuotojams?
Būsime dėkingi, jei apie savo dalyvavimą pranešite iš anksto iki kovo 9 d. 17:00 val. žemiau nurodytais kontaktais.
Lauksime atvykstant!

 

Saulius Abraškevičius
„Swedbank" Lietuvoje atstovas spaudai
Tel. (8 5) 258 21 25
El. paštas saulius.abraskevicius@swedbank.lt

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-03-09 15:46
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media