2024 m. balandžio 16 d., Antradienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Spaudos konferencija: Autoplius.lt „Barometras“: Baltijos šalių naujų ir naudotų automobilių rinkos apžvalga

2013-10-29
 
 

Giedrė Šileikytė

 

Ar į Lietuvą įvežami senesni automobiliai negu į Latviją ar Estiją? Kokie automobiliai - benzininiai ar dyzeliniai - populiarėja Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje? Kurioje šalyje per III ketvirtį nupirkta daugiausiai naujų automobilių?  Kokios naujų automobilių markės populiariausios Baltijos šalyse? Kaip keičiasi Lietuvos automobilių rinka - ar III ketvirtis buvo aktyvus? Kaip pasikeitė naujų ir naudotų automobilių vidutinės kainos Lietuvoje?

Šį trečiadienį, spalio 30 d., pusryčių metu su naujausiomis trijų Baltijos šalių automobilių rinkos naujienomis supažindins Viktoras Daukšas, lankomiausio transporto skelbimų portalo Autoplius.lt plėtros vadovas, lengvųjų automobilių rinkos ekspertas.

Pusryčių metu bus pristatytas ketvirtinis  Autoplius.lt leidinys „Barometras", kuriame 2013 m. trečiojo ketvirčio Lietuvos  automobilių rinkos rodikliai lyginami su Latvijos ir Estijos.

„Barometras" parengtas remiantis Valstybės įmonės „Regitra", Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta", automobilių rinkos tyrimų įmonės „Autotyrimai"  ir Autoplius.lt duomenimis.

Pusryčiai su žiniasklaida įvyks š. m. spalio 30 d. (trečiadienį) 10.30 val. salotų bare „Mano guru", adresu Vilniaus g. 22/1, Vilnius.

Numatoma pristatymo žiniasklaidai trukmė - 45 min.

Apie savo dalyvavimą kviečiame pranešti iki spalio 29 d. (antradienio) 18 val., el. paštu: vytaute@autoriai.lt

Kviečiame ir laukiame dalyvaujant!

 

Kontaktinis asmuo

Marius Giedraitis

„Autoriai" | Kūrybiniai komunikacijos sprendimai

T.: + 370 686 24 975

E.: marius@autoriai.lt

Paskutinį kartą atnaujinta: 2013-10-30 08:15
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media